Jari on turha kollikissa, joka hyppii lavalla srtingeissä!!!
Jari on turha!!!
5
796
Vastaukset
- kisuliini
VAU!!!! Missä Jari esiintyy pelkissä srtingeissä? Haluu nähdä myös!
- Manna.
Jari stringeissä....HYI HELV... oksennus lentää vähemmästäkin! Kiitos vaan. Meni ruokahalut viikoksi pelkästä ajatuksestakin.
- aivan mieluusti
Manna. kirjoitti:
Jari stringeissä....HYI HELV... oksennus lentää vähemmästäkin! Kiitos vaan. Meni ruokahalut viikoksi pelkästä ajatuksestakin.
Kerran olen nähnyt kultaisissa boxereissa lavalla. Makeeta katseltavaa.
Komee mies, jolla on sopusuhtainen kroppa. - herkkules
aivan mieluusti kirjoitti:
Komee mies, jolla on sopusuhtainen kroppa.täälläkin aivan samaa mieltä. Miesfani ja gay en voi muuta sanoa kun vau, kun vaihtoi albumi-kiertuella yökkärin...uuuh ja aah ja vitsit oon vielä itsekin aika h:tin hyvännäköinen. Tumma tukka ja pituutta 185 ja painoa 84 ja punttaan 5 kertaa viikossa. Mutta Jarissa viehättää karisma.
- kääk!!!
aivan mieluusti kirjoitti:
Komee mies, jolla on sopusuhtainen kroppa.Persjalkainen plösö. Jalat lyhyet ja paksut ja lantio leveä. Kiitos, mutta ei kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225564- 324900
- 292814
- 342374
- 372078
- 152028
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231512
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291489