floppi tuli

isocorolla

uusimmassa tekniikan maailmassa verrattiin urheilullisia autoja luokittain lexus is f floppasi pahemman kerran no eipähän tuo yllätys ollut,mikä urheiluauto se on kun isoon corollaan laitetaan crownin moottori!

18

1723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten ??

      se floppasi, mitä tapahtui ??? Kaatuiko auto pujottelussa vai loppuiko bensa ???

      • nipponkippon

        Se vaan on sillä tavalla että flakujouset lukkorengasvanteet ja kernipenkit ovat auttamatta jo vanhentuneita rarkaisuja nykyautoissa.Tuo luksikorolla on kaikissa muodoissaan tosi ruma.


      • hidas ja huono ajaa

        se oli ratakierroksella auttamattoman hidas ja jäi joka osa-alueella kauas pahimpien kilpailijoiden ainoastaan ääntä kehuttiin eli onnistunut pakoputki viritys..


      • puolueellinen
        hidas ja huono ajaa kirjoitti:

        se oli ratakierroksella auttamattoman hidas ja jäi joka osa-alueella kauas pahimpien kilpailijoiden ainoastaan ääntä kehuttiin eli onnistunut pakoputki viritys..

        testi. Jos lehti kehtaa väittää, että IS-F tehdään korvaamalla Avensiksen dieselmoottori isolla bensakoneella, mutta unohtaa kertoa että RS6 todellakin tehdään korvaamalla Octavian dieselmoottori isolla bensamoottorilla, niin eipä jää kenellekään epäselväksi kenen riveissä ko. "testaaja" seisoo. Puhumattakaan siitä todellisesta käsittämättömyydestä, eli Mersun C 63:n sijoittamisesta koko porukan kolmanneksi... Harvinaisen naurettava viritelmä koko "vertailu". Ja se asia ei muuksi muutu, vaikka japsivihaajat kääntelisivät asiaa miten.

        Ja kaikesta tuosta testaajien puolueellisuudesta huolimatta IS-F oli sentään rata-ajoissa ihan kohtuullisen hyvä, selvästi edellä mm. Lancer Evoa, Impreza WRX STi:tä 135i Coupea... Puhumattakaan Jaguarista, joka eurofanaatikkojen mukaan on ollut milloin maailman kaunein auto (puhdas IS-kopio), milloin taas ajettavuudeltaan sedanien tämän hetken kärkinimi.


      • laseissa
        puolueellinen kirjoitti:

        testi. Jos lehti kehtaa väittää, että IS-F tehdään korvaamalla Avensiksen dieselmoottori isolla bensakoneella, mutta unohtaa kertoa että RS6 todellakin tehdään korvaamalla Octavian dieselmoottori isolla bensamoottorilla, niin eipä jää kenellekään epäselväksi kenen riveissä ko. "testaaja" seisoo. Puhumattakaan siitä todellisesta käsittämättömyydestä, eli Mersun C 63:n sijoittamisesta koko porukan kolmanneksi... Harvinaisen naurettava viritelmä koko "vertailu". Ja se asia ei muuksi muutu, vaikka japsivihaajat kääntelisivät asiaa miten.

        Ja kaikesta tuosta testaajien puolueellisuudesta huolimatta IS-F oli sentään rata-ajoissa ihan kohtuullisen hyvä, selvästi edellä mm. Lancer Evoa, Impreza WRX STi:tä 135i Coupea... Puhumattakaan Jaguarista, joka eurofanaatikkojen mukaan on ollut milloin maailman kaunein auto (puhdas IS-kopio), milloin taas ajettavuudeltaan sedanien tämän hetken kärkinimi.

        on täydellinen IS-polarisaatio! Hyvät lasit sulle.


      • kateellisten
        nipponkippon kirjoitti:

        Se vaan on sillä tavalla että flakujouset lukkorengasvanteet ja kernipenkit ovat auttamatta jo vanhentuneita rarkaisuja nykyautoissa.Tuo luksikorolla on kaikissa muodoissaan tosi ruma.

        valitukselta. Get a Life !


      • saat simmut
        puolueellinen kirjoitti:

        testi. Jos lehti kehtaa väittää, että IS-F tehdään korvaamalla Avensiksen dieselmoottori isolla bensakoneella, mutta unohtaa kertoa että RS6 todellakin tehdään korvaamalla Octavian dieselmoottori isolla bensamoottorilla, niin eipä jää kenellekään epäselväksi kenen riveissä ko. "testaaja" seisoo. Puhumattakaan siitä todellisesta käsittämättömyydestä, eli Mersun C 63:n sijoittamisesta koko porukan kolmanneksi... Harvinaisen naurettava viritelmä koko "vertailu". Ja se asia ei muuksi muutu, vaikka japsivihaajat kääntelisivät asiaa miten.

        Ja kaikesta tuosta testaajien puolueellisuudesta huolimatta IS-F oli sentään rata-ajoissa ihan kohtuullisen hyvä, selvästi edellä mm. Lancer Evoa, Impreza WRX STi:tä 135i Coupea... Puhumattakaan Jaguarista, joka eurofanaatikkojen mukaan on ollut milloin maailman kaunein auto (puhdas IS-kopio), milloin taas ajettavuudeltaan sedanien tämän hetken kärkinimi.

        kun itkultasi saat simmut auki niin lue lisää sitä lehteä, suomalaiset ja svedut sentään ihan vähän ymmärsivät tätä isoa corollaa mutta norskit ja tanskalaiset eivät juurikaan yhtään.


      • kyllähän
        saat simmut kirjoitti:

        kun itkultasi saat simmut auki niin lue lisää sitä lehteä, suomalaiset ja svedut sentään ihan vähän ymmärsivät tätä isoa corollaa mutta norskit ja tanskalaiset eivät juurikaan yhtään.

        tuo huvitti meikäläistäkin: IS-F:n tekstissä puhuttiin autosta vaan Toyotana. Oikein tahallaan yrittävät vetää maton alta hyvältä yritykseltä. Ja se vielä, että useinhan aluksi japanilaiset "tuntuu" hyviltä, kunnes niitä aletaan vertaamaan muihin. Sitten onkin jo kommentit toista luokkaa..


      • HAHAHAAAAA
        puolueellinen kirjoitti:

        testi. Jos lehti kehtaa väittää, että IS-F tehdään korvaamalla Avensiksen dieselmoottori isolla bensakoneella, mutta unohtaa kertoa että RS6 todellakin tehdään korvaamalla Octavian dieselmoottori isolla bensamoottorilla, niin eipä jää kenellekään epäselväksi kenen riveissä ko. "testaaja" seisoo. Puhumattakaan siitä todellisesta käsittämättömyydestä, eli Mersun C 63:n sijoittamisesta koko porukan kolmanneksi... Harvinaisen naurettava viritelmä koko "vertailu". Ja se asia ei muuksi muutu, vaikka japsivihaajat kääntelisivät asiaa miten.

        Ja kaikesta tuosta testaajien puolueellisuudesta huolimatta IS-F oli sentään rata-ajoissa ihan kohtuullisen hyvä, selvästi edellä mm. Lancer Evoa, Impreza WRX STi:tä 135i Coupea... Puhumattakaan Jaguarista, joka eurofanaatikkojen mukaan on ollut milloin maailman kaunein auto (puhdas IS-kopio), milloin taas ajettavuudeltaan sedanien tämän hetken kärkinimi.

        Säälittävää. Luuletko todella että RS6 Audissa ja Octaviassa on samoja osia, ei todellakaan! Sinun täytyy olla aika pihalla. Jopa TTS meni reilusti nopeemmin kierroksen kuin tuo iso Corolla. Ei osaa Toyota tehdä nopeita autoja.


      • sellaista
        HAHAHAAAAA kirjoitti:

        Säälittävää. Luuletko todella että RS6 Audissa ja Octaviassa on samoja osia, ei todellakaan! Sinun täytyy olla aika pihalla. Jopa TTS meni reilusti nopeemmin kierroksen kuin tuo iso Corolla. Ei osaa Toyota tehdä nopeita autoja.

        vaan tiedän. Audi A6:ssa käytettävä 2.0 TDI on selvästi läheisempää sukua Octavian vastaavan kanssa kuin IS/Avensis-tapauksessa. Ei TM:kään sanonut IS-F:n sisältävän samoja osia Avensiksen kanssa (niin naurettava valhe ei olisi uponnut kehenkään), katsoipa vaan asiakseen huomauttaa auton sukujuurista toisin kuin Audin tapauksessa... Eipä jääneet tarkoitusperät hämäriksi.

        Pitäisiköhän muuten käydä koeajamassa tuo Corolla. Täytyy olla hintaluokassaan harvinaisen ylivoimainen auto ajettavuudeltaan, kun kerta hakkaa pelkästään isomman moottorin vaihtamalla Jaguar XF:n, BMW 135i Coupen, Mitsubishi Lancer Evon ja Subaru Impreza WRX STi:n tapaisia autoja radalla. Muistelisin tosin jostain lukeneeni, että Corolla olisi etuvetoinen ja IS taas takavetoinen, mutta olen varmaan väärässä.


      • vetää takaa
        sellaista kirjoitti:

        vaan tiedän. Audi A6:ssa käytettävä 2.0 TDI on selvästi läheisempää sukua Octavian vastaavan kanssa kuin IS/Avensis-tapauksessa. Ei TM:kään sanonut IS-F:n sisältävän samoja osia Avensiksen kanssa (niin naurettava valhe ei olisi uponnut kehenkään), katsoipa vaan asiakseen huomauttaa auton sukujuurista toisin kuin Audin tapauksessa... Eipä jääneet tarkoitusperät hämäriksi.

        Pitäisiköhän muuten käydä koeajamassa tuo Corolla. Täytyy olla hintaluokassaan harvinaisen ylivoimainen auto ajettavuudeltaan, kun kerta hakkaa pelkästään isomman moottorin vaihtamalla Jaguar XF:n, BMW 135i Coupen, Mitsubishi Lancer Evon ja Subaru Impreza WRX STi:n tapaisia autoja radalla. Muistelisin tosin jostain lukeneeni, että Corolla olisi etuvetoinen ja IS taas takavetoinen, mutta olen varmaan väärässä.

        kyllä 79 mallin iso corolla vetää takaa siitähän tuo toyota lexus periytyy..


    • tavalla?

      Auto oli nopea vaikka monet ei varsinaisesti normaaliajoon tarkoitetut autot olivat vielä nopeampia. Lisäksi se oli todella hiljainen mikä onkin vaativan käyttäjän tärkein vaatimus. Jos minulla olisi halua ostaa tuon hintaluokan auto niin eihän siellä mitään vaihtoehtoja Lexukselle ollut.

      • valitsisin

        myös Lexsuksen tuohon hintaan koska:
        1. Hiljainen ja todella hyvä ajaa
        2. Tyylikäs ulkonäkö
        3. Kiihtyy todella ripeästi (liikennevaloista ;) )
        4. Vähävikainen

        Jos olisin ostamassa autoa niin nuo kriteerit sopivat normaaliajoon, paikasta A paikkaan B.


    • HE,HEH,HEE.

      ÄLÄ VIITTI jauhaa PASKAA!!.

      • nikkiä?

        Kaverilla on -77 iso-Corolla mutta haaveissa on Lexukset.


      • vertailija
        nikkiä? kirjoitti:

        Kaverilla on -77 iso-Corolla mutta haaveissa on Lexukset.

        lexuksella on vielä opittavaa, esim. mese oli melkein kaikilta osin parempi ja radalla nopeampi.

        höhöööö


      • Ihmetyttää
        vertailija kirjoitti:

        lexuksella on vielä opittavaa, esim. mese oli melkein kaikilta osin parempi ja radalla nopeampi.

        höhöööö

        Mikähän TM porukkaa oikein vaivaa. Ymmärrän kyllä että jokaisella on oma makunsa autojen suhteen ja että testit ovat aina jossakin mielessä puolueellisia. Kuitenki IS F saa arvonoissa 3x9 ja 2x8, eli yhteensä 43. Tästä TM saa keskiarvoksi 8,5. En ole matemaatikko, mutta ihmettelen TM lehden kykyä tehdä mitään arvosteluaj jos he ievät osaa ala-asteen 2 luokalla opetettavaa jakolaskua.


      • P.Alikka
        Ihmetyttää kirjoitti:

        Mikähän TM porukkaa oikein vaivaa. Ymmärrän kyllä että jokaisella on oma makunsa autojen suhteen ja että testit ovat aina jossakin mielessä puolueellisia. Kuitenki IS F saa arvonoissa 3x9 ja 2x8, eli yhteensä 43. Tästä TM saa keskiarvoksi 8,5. En ole matemaatikko, mutta ihmettelen TM lehden kykyä tehdä mitään arvosteluaj jos he ievät osaa ala-asteen 2 luokalla opetettavaa jakolaskua.

        huomioon eri osioiden painotukset? Ajettavuus radalla, on testissä painotettu 30% arvoisesti ja tästä Lexus sai 8. Kierrosaika radalla on painotettu prosentilla 20 ja myös tästä Lexus sai 8. Ysit Lexus sai osioista joiden painotukset on 15, 15 ja 20 %, tästä syystä keskiarvo on 8,5.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

      En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4974
    2. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4025
    3. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2351
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2174
    5. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1968
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1858
    7. En ole koskaan kokenut

      Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1205
    10. Kerranki asiat oikein

      Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe