Nyt alkaa painon pudottaminen. Elopaino on huidellut 118-120kg:n tietämissä. Vyötärön ympärys about 120cm. Eilen 1.8 olin jo lenkillä, rasvaa polttava sykealue 40 min. Tänään 2.8 aamulla kuntosalilla. Ruokailutouhut on asetettu jo tarkkailuun ja rasvoja ja hiilihydraatteja on alettu tarkkailemaan. En tiedä millaisia painonpudotuslukemia uskaltaisi odottaa mutta tarkoitus on tiputtaa paino jopa alle 100kg:n! Ja kymmenessä kuukaudessa. Eli 17-20kg kymmenessä kuukaudessa huh huh!
Paino 118kg. Laihdutus
6
823
Vastaukset
- ja onnistumisen iloa
Paljon tsemppiä sulle! onnistut varmasti, kunhan vaan tahtoa löytyy. Onnea pudotukseen!
- Niwioturie
Mulla lähti 20 kiloa n. puolessa vuodessa. Mut sehän on yksilöllistä miten nopeasti paino putoaa.
- kunt
hyvä että yrität pudottaa painoa, mutta ensimmäinen virheesi on asettaa liian kova tavoite, tuskin ne 2o kg on tulleetkaan kymmenessä kuukaudessa, vai? Toi lenkkeily on hyvä, ja pyöräily sopisi myös, meinaan olisi sun polvillesi parempi, toi kilomäärä käy polvien päälle kun alat enemmän ravaamaan, kuntosalilla voisit keskittyä kuntopyörään ja crosstaraineriin, soutulaitteeseen ja venyttelyihin näin aluksi, turha alkaa kauheasti rakentaa lihaksia, ennenkuin keho on siinä kunnossa että taivut hyvin ja pystyt kunnolla liikkumaan ja venytteleen.
- Anonyymi
Minulla tuli alle vuodessa 18kg painoa. Äidin kuolema ja muut vaikeat asiat aiheutti ahmimista. Siitä toki vain voin syyttää itseäni. Mutta olin niin masentunut,että söin ja nukuin. Nyt olen jo päässyt vähän surun suosta.
Samat olisi tavoitteet täällä. Nythän on sunnuntai 3.8, elikkä en siirrä maanantaihin, aloitan tänään.
Olen laihtunut hyvin aikaisemmin montignacin ohjeilla. Pysyi lähes 6 vuotta!! Mutta elämäntilanteet muuttui ja romahti. Nyt se vaaka repii ihan kauhu lukuja.- ....-..
Meni 12 kk noin 17 kg vaikka laihdun terveitä ihmisiä hitaammin.
Suosittelen liikuntaan lenkkiä kunnon lekkitossuilla (pehmennyspohjalliset) kävelusauvat mukaan vain pari kertaa viikossa, ja sitten vesiliikuntaa (vesijumppa tai -juoksu) ja/tai kuntosalia.
Niin ei kulu nivelet ja voimaharjoittelusta on hyötyä kaikille lihasryhmille. Auttaa myös kiinteytymisessä.
Muista rasvata ihoasi joka puolelta. Ei lähde iho roikkumaan...
Tärkeintä on ettet suostu ottamaan yhtään kiloa enää takaisin. Päätä että tämä on viimeinen kerta kun laihdutat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311