onko jotain eroa kaupan soseissa kuin jos tekee itse..? luulis, että halvemmaksi tulis ostaa valmiina kun tehä itse..(jos sose maksaa n. 20 snt/purkki)
teolliset soseet
4
807
Vastaukset
- saa......
.soseita niin halvalla???
Eiköhän itsetehty ole ""hieman"" halvempaa. ;D - ....tuoteselostetta
Halvat soseet sisältävät lähinnä vihannes- tai hedelmämehua ja riisitärkkelystä.
Kannattaa tutustua valmissoseiden tuoteselosteisiin.
Tietenkin, jos haluat päästä halvalla, kannattaa "satsata" noihin halpohin valmissoseisiin.
Jos taas haluat antaa lapsellesi ravitsevaa ruokaa, kannattaa valmistaa itse ja tutustua esim. Hippin (www.hipp.fi) ruokiin. - minäkin...
Lue ne tuoteselosteet. Jos hakua jaksat käyttää jostain vuodenvaihteesta löytyy ketju jossa tätä asiaa käsiteltiin: Piltit on 3-4e/kg, hipp 5e/kg ja tuoreet hedelmät ja vihannekset 1-2e/kg (toki joudut ostamaan samaan kilohintaan kuoret yms roskaa).
Mutta niissä pilteissä on vettä puolet, sitä saa hanasta 2e/1000 litraa.... jotta halpaa ja halpaa. Enkä minä ainakaan laita itsetehtyihin soseisiin vettä, lihasoseessa on tilkka jotta ssauvasekoitin jaksaa pyöriä. - ja ruokailun ilo
Oletko koskaan maistanut noita kaupan purkkisoseita: vetisiä, ei mitään makua, eikä tuoksua.
Parempaa saa, kun keittelet itse pilkkomistasi juureksista paksun soseen, ja pakastat pienissä purkeissa (Tupperware, tai pienissä pakastepusseissa) ja sulatettuun soseeseen lisäät tuttelia tai tissimaitoa. Kyllä se lapsi ansaitsee myös hyvänmakuista ruokaa. Kaupan soseet on paksuja vellejä, jotka on tärkkelyksillä saostettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854