Lähettelee vuodesta toiseen englanninkielistä roskapostia sähköpostiini.
Itse kieliä osaamattomana en ymmärrä niistä mitään.
Onkohan muillekin tullut vastaavaa ja mistähän oikein siinä on kysymys?
Miten voin estää ko. haitan?
Kiitos neuvoista.
Mikä ihmeen Roger McKenna
5
811
Vastaukset
- Voi estää
Asianomaista, tai muutakaan lähettämästä, mutta jos määrittelet sen deletoitavaksi roskapostiksi niin se katoaa näkyvistäsi.
Kyllä tuollaisia tulee kelle tahansa aina joskus.
Tavallisesti kyseesä on jokin mainos tai ketjukirje. - kun postia
tulee ja lähettäjänä on MINUN OMA sähköpostiosoitteeni, eikös samalla tavoin sitä postia voi lähettää muillekin ? He saavat postia minun osoitteellani vaikken postia lähetä.
- zxcvbnm
Sähköpostia ei kuljeteta sen osoitteen mukaan, joka on "Vastaanottaja"-kentässä.
Myös lähettäjän nimenä voi olla aivan mitä vain.
- one-click pc 223
mainostaa tota one click-pc:n korjaajaa tai puhdistajaa, koko versio tietysti maksaa. Jotkut neuvot on ihan hyviä mitä on antanut tietokoneen käsittelystä, tuotteen mainonnan lisäksi.
- MinäIte.
Siis mitä ohjelmaa käytät sähköpostille vai käytätkö kenties nettisivua ?
Kaikki s.postit mitkä ei ole suomenkieltä kannattee tarkistaa kunnolla ettei, käy ikävästi. jos postissasi lukee lotto tai manitaan rahaa, dollaria tai euroa, niin kyseessä on yleensä roskaposti/huijaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225074- 254238
- 272421
- 342214
- 371988
- 151888
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121501
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201219Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101154