Käykö näin?

fdgdf

Käykö kerrokset yhteen? Pellin päälle sinkkispray- sen päälle hiomapohjamaali - sen päälle pakkeli - sen päälle hiontapohjamaali uudestaan- sen päälle pohjamaali - pintaväri - ja (lakka)?

Ongelma on tuollainen lokasuojan kaari, johon on pakko pistää pakkelin alle jotain ruostesuojamömmöä. Mutta pakkeli ei pysy sinkissä kiinni, joten toimiiko hiontamaali hyvänä tartunana

2

711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fkldfk

Ei pidä käyttää spray-sinkkiä vaan sitä pensselillä levitettävää. Ruiskukitti on ainakin pysynyt tuon päällä jo monta vuotta (eikä ruostu koska siinä on tarpeeksi sinkkiä).

• Peltiseppäri

Sinkkispray on ihan ok tossa kohtaa, se pensselimalli on vanhojen miesten hommia niiltä ajoilta kun rekiä maalattiin.

Mietippä nyt monta kerrosta olet laittamassa tavaraa suojataaksesi tuota pellin palaa.

Valtaosa aineksista on spraymuodossa joten niiden kemiat kuivuessa toimii parhaiten ja näin ollen varmistat suojaamisesi pitkäksi aikaan.

Itse vedin harraste volkkarini lokasuojan ensin finisolin vaalealla sinkilla, sitten pohjamaalillla, pikku kittaukset ja taasen pohjamaali ennen väriä.

Varma toiminen ratkaisu, ilman paksuja pensselisinkkejä, pinta oli tasainen kun se oli päästetty spraylla.

Maalari kaveri kiroaa noita vaarin aikaisia pensselisinkkijöitä, koska maalattava pinta on sangen epätasainen jo maalaukseen tuotaessa johtuen paksusta pensselisinkistä, onneksi ovat jo siirtyneet autuaimille metsästysmaille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5634
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5040
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1690
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1631
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1569
    Aihe