Kimi on vain "erilaisuuden" takia

vielä ajamassa.

Pitäähän sitä olla yksi luolamies olla mukana. Nopea radalla, mutta täys susi muilla osa-alueilla julkisuudessa.

Juoma maistuu ja myöhästyy kaikenlaisista TÄRKEISTÄ tilaisuuksista. Keltanokalta oltaisiin heti otettu lisenssin pois.

6

674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedä vittuakaan

1. Juoma ei maistu Kimille silloin kun siitä olisi haittaa.

2. Myöhästymiset ei Kimin syy.

• A. La

on median liioittelua. Aina kun mies nähdään ulkona on hän lehtien mukaan ollut ryyppäämässä. Se myy enemmän lehtiä kuin esim. "Kimi kävi salilla/lenkillä".

Myöhästymiset eivät ole olleet Kimin vika. Esim. yksi Kimin lennoista myöhästyi.

• vaan tavallinen

Kimihän on ihan samanlainen kuin toisetkin ikäisensä. Ryyppää ja remuaa. On tatuoitu kuten toisetkin huonon itsetunnon omaavat huonosti koulutetut. Myöhästelee kuten ikätoverinsa. Perso kauniille pimuille yms.
      Ainoat poikkeukset ovat se että Kimi on autoilun huippukuski ja sen myötä huippurikas ja voi siten toteuttaa mielihalunsa.
      Noilla tuloilla rellestäisi toisetkin suomalaisjätkät. Sekä minä.

• etpäs

rällästä. tuo nyt on sitä tyypillistä vasemmistolaista ajattelua että kyllä sun pitää munkin eläminen maksaa kun kerta noin paljon tienaat.

• vaan tavallinen
        etpäs kirjoitti:

rällästä. tuo nyt on sitä tyypillistä vasemmistolaista ajattelua että kyllä sun pitää munkin eläminen maksaa kun kerta noin paljon tienaat.

Et näköjään ymmärtänyt lukemaasi, lienet siis oululaisia.
        Se että mieleesi tuli heti Kimin maksavan toistenkin ryyppäämiset ilmiantavat sinut kommariksi jotka tahtovat laiskotella valtion varoilla tai demariksi jotka haluavat laiskotella työnantajan varoilla.
        Itse olen kokoomukselainen yrittäjä ja rellestäisin Kimin tavalla, kuten kaikki toisetkin suomalaisjätkät mikäli olisivat yhtä varakkaita kuin Kimi. Ymmärsitkö nyt, siis niillä tienaamillaan rahoilla, joita olisi yhtä iso kasa kuin Kimillä nyt on. Ei siis Kimin rahoilla.
        Yrittäjänä minulla on velvollisuuteni verottajaa ja työntekijöitäni kohtaan mukaanlukien toiset laskuttajat. Niiden maksujen jälkeen jäävä rahamäärä on minun mutta siitä ei riitä samanlaiseen rellestykseen kuin Kimillä piisaa vaikka soisinkin niin tapahtuvan.
        Osasinkohan kirjoittaa tarpeeksi helppotajuisesti vai olisiko pitänyt kayttää tikkuaakkosia ja tavuviivoja.

• Juupajuu.......
        etpäs kirjoitti:

luetun ymmärtäminen ihan huipussaan...:D:D:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7372
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2314
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37