Köynnösruusu,vanha sellainen ja tosi iso,paksut oksat,uskomaton kasvu....lakoaa maahan ja tunkee kulkuväylälle,välikatolle....ajatus leikata ihan alas ja ensi keväänä sitten "kurilla kasvattaa" .Onko virhe leikata syksyllä vai pitäisikö tehdä keväällä? Ei haittaa vaikka menettää kukinnan ensi kesältä....näimme sen loiston tänä kesänä ,kaunis mutta lyhytaikainen.
Pohjantähti
3
599
Vastaukset
- vaikka heti
Miksi se leikkaus pitäis jättää syksyyn,leikkaa vaikak heti,ehtii vielä kasvamaan uutta vartta. Itse leikkasin viime viikolla.
Minusta se kukki tänä kesänä pitkään,vai vaikuttiko se että siinä oli kamala määrä kukkia.- valkoruusu
Kukatkin olivat valtavan sädemäärän ansiosta suurempia kuin aikaisempina vuosina.
- ahh..niin
valkoruusu kirjoitti:
Kukatkin olivat valtavan sädemäärän ansiosta suurempia kuin aikaisempina vuosina.
Olen myös samaa mieltä että tänä vuonna kukinta kesti pisimpään ja kukkatertut suuria kuin mitä koko viidentoista vuoden aikana . Kukki n. kolme viikkoa. Itse leikkaan aina myöhään syksyllä osan vanhimmista oksista ja loput lasken maahan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573565
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 482229
- 432228
- 162226