kirjautumis systeemiä/rekisteröitymistä.
Eli tein tälläisestä itselleni rekisteröinti jutut:
http://www.ohjelmointiputka.net/koodit_nayta.php?tunnus=470
mutta se valittaa tuosta userfilu.txt jotain mitä siellä pitää lukea oikein.
Saasta:
tunnus|maili|md5-kryptattu passu|
Luin tuollaisen ohjeen, että pitäs lukea, mutta se ei anna tallentaa tuota käytän
awaedspacea.
en saa
3
359
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Eihän siihen edes kuulu "userfilu.txt" tiedosto ellet sitten ole korvannut tiedostoa "userit.txt" tiedostolla "userfilu.txt".
Lisäksi aika turvaton kirjautumissysteemi jos tunnus-salasana tiedostoa säilyteään samassa hakemistossa koodin kanssa.
MD5 ei ole kryptaamista, vaan merkkijonon tiivistämistä.- mun moka
mulla oli userit.txt, mutta ei se toimi ja mitä MD5 jutuista sää sanoit. Tossa tulee virhe raborttiin:
Warning: file(userit.txt) [function.file]: failed to open stream: Permission denied in /home/www/poh.awardspace.com/tarkista.php on line 16
Kirjaudu sisään
Vaikak mulla on tiedosto userit.txt - Lauri.
mun moka kirjoitti:
mulla oli userit.txt, mutta ei se toimi ja mitä MD5 jutuista sää sanoit. Tossa tulee virhe raborttiin:
Warning: file(userit.txt) [function.file]: failed to open stream: Permission denied in /home/www/poh.awardspace.com/tarkista.php on line 16
Kirjaudu sisään
Vaikak mulla on tiedosto userit.txtAnna tuolle tiedostolle vielä luku- ja kirjoitusoikeudet. Tiedostojen siirto-ohjelmassasi pystyt sen kaiketi tekemään. Toki voit myös ottaa ssh yhteyden palvelimelle ja komentaa chmod 666 userit.txt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184