Miten saa tummat silmänaluset pois. Ei ole kiva näyttää ruumiilta. Ruokavalio, liikunta, elämäntavat, ja lepo ovat OK. Kotikonstit ja kosmetiikka-vinkit tervetulleita.
Tummat silmänaluset
2
1182
Vastaukset
- blondie
.. kemppareista siellä myyjät osaa neuvoa.
Itse käytän valokynää tai joe blascon peite väriä,se oranssiin vivahtava.Ainut ero on että olen nainen. Kokeile raakaa raastettua perunaa,haudutat niillä silmien alusia,pitäisi kuulemma auttaa.
Tietty leikkauskin on vaihtoehto.
Mutta jos sinulla iho voi muuten hyvin,iloinen ilme ja hymyilevä suu auttaa paljon.
Sivistyneet ihmiset eivät kiinnitä niihin mitään huomiota,ainut joka niitä ajattelee olet sinä itse! - mies1991
Ittellänikin pikkasen tummemmat silmänaluset, ei niille voi mitään. Kaikilla on ne, koska silmien aluset on ohutta ihoa ja veri on pinnassa tai jotain tällästä.
Kaikilla ei vaan näytä olevan kun ne pistää peittaria tai sitten niillä on vaaleemmat aluset kuin muilla.
Hommaa hyvä peitepuikko (sellanen vähän puuterimainen, ei mikään rasvanen paskamömmöpuikko). Pikkasen pistät etusormien päähän ja levität heti näyttää paremmalt :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174