Olen Bermudan kolmion yhteydessä kuullut mainittavan Japanin edustalla olevasta Lohikäärmeen kolmiosta. Koitin etsiä netistä tietoa, mutta mitään en löytänyt.
Osaisiko joku kertoa tästä jotain?
Lohikäärmeen kolmio
5
2773
Vastaukset
Kyse on Paholaisen merestä, merialueesta, josta erheellisesti kuvitellaan siellä katoavan aluksia poikkeuksellisen paljon:
http://en.wikipedia.org/wiki/Devil's_Sea
Huvittavaa ja merkillepantavaa, että japanilaiset itse eivät pidä aluetta sen kummoisempana kuin muitakaan Japanin sinänsä usein petollisen vaarallisia lähivesiä. Uusurpojen huuhaata. ;)- ...
Kiitos, nyt saan asian vaivaamasta mieltä.. :)
- raniitti lohkare
aiheesta dokumentin paripäivää sitten ja minua rupesi kummastuttamaan, kun kertoivat että maassa on mustia aukkoja. aika naurettava väite, kun luulevat että bermudan kolmiossa olisi sellainen. laittasivat tänä päivänä lentolaivueen ja katsoisivat häviääkö se pieru saharaan.
voi olla taas näitä amerikkalaisten naurettavimpia väitteitä.Niin, Bermudan kolmion alueella on eräitä maailman vilkkaimpia meri- ja lentoreittejä ja alueen rannikkovartiostot, Yhdysvaltain, Iso-Britannian ja Kuuban, ansaitsevat kiitosta siitä, että siellä katoaa niin _vähän_ aluksia ja ihmisiä. ;)
Lentue 19:n katoaminenkin oli NIIN selvä tumpelon eksyminen kuin voi olla, on käsittämätöntä, että siitä vieläkin jaksetaan jauhaa,
- Nimetön
varoa. Itse belsebuubi ohjaa tuommoisen alueen tapatumia. Hiukka respektiä pahoja voimia kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214