Olet universumin suloisin olento ja suorastaan palvon Sinua. Todennäköisesti et edes arvaa mitään kiinnostuksestani Sinua kohtaan, mutta aina kun näen Sinut, tulen aivan huippuonnelliseksi. Vaatii jo kovaa itsekuria yrittää teeskennellä välinpitämätöntä, kun oikeasti ihailen Sinua todella suuresti ja haluaisin toteuttaa kaiken kauniin kanssasi. Täytyy toivoa, että sitten ehkä "seuraavassa elämässä" siihen tarjoutuisikin mahdollisuus, sillä muuten tuntuu elämäni aivan liian toivottomalta. Ihanaa, että kaltaisesi olento on olemassa; teet maailmasta paremman paikan.
Rakastan Sinua salaa
9
3070
Vastaukset
- minä myös
rakastan sinua, ja tahtoisin sinut nyt. :)
- tyttötää
Olipa kauniisti kirjoitettu! Minä tunnen myös samoin erästä miestä kohtaan. Koitin vältellä jotta en ihastuisi, mutta tällä viikolla olen ajatellut häntä enemmän kuin koskaan.. :/
Aamulla kun näen hänen hymyilevän niin kyllä siinä koko päivä menee kuin siivillä.. voih..- Olen säälittävä....
Minä myöskin ajattelen eräästä miehestä juuri noin-tai no myönnän paljon enemmänkin
- tunteitani
Olen säälittävä.... kirjoitti:
Minä myöskin ajattelen eräästä miehestä juuri noin-tai no myönnän paljon enemmänkin
Kauhea ajatella että tämä jatkuisi vuosia! Miten tässä näin kävi kyselen itseltäni,sillä järki käskee ryhdistäytymään ja sydän huutaa että haluaa olla vain lähellä häntä :(
- >sivusta
mietis hei, onko realistisia mahiksia..mulle selvisi, typerien vilkuilujen, flirttailujen syy..
pelimies p - niksu9
No meitähän on monta...tuo ap:n aloitusviesti olisi voinut tulla minun näppäimistöstäni...
Olen niin taivaissa sellaisen miehen takia, josta tiedän ihan hyvin, etten voi häntä ikinä saada...
(mieskään ei onnekseen tiedä minun tunteistani, vaikka minut tietääkin)
Mutta en tiedä, onko se unelmaa vai tuskaa ajatella häntä päivittäin...
minulla on hänestä kuvakin, jonka katsominen tekee olon ristiriitaiseksi,
mutten ikinä kadottaisi tuota kuvaa, se on ainoa siteeni mieheen...
Tällä miehellä on perhe (avovaimo ja kaksi pientä lasta) en ikinä tahtoisi sitä hajottaa, mutta tahtoisin miehen vaimon tietävän, kuinka hän on MAAILMAN ONNEKKAIN NAINEN, kun saa tämän miehen vierellä kulkea...
Voih... A, kuinka sinua rakastankaan, onneksi näen sinua joskus edes ohimennen... - 10+
Olipa kirjoittaja trolli, pleijeri, hullu, humalainen tai minkä sortin seko severi niin loistavaa tekstiä.
Tekstiä jossa ahneus ja itsekeskeisyys eivä loista, on osattava iloita myös unelmista.
Nauti unelmastasi. - Anonyymi
Mä rakastan yhtä tyyppiä niiiiiiiin paljon mutta mun paraskaveri ja ainakin kolme muuta tykkäät siitä myös enkä mä ikinä tuu olee se joka ansaitsee hänet 🥲
- Anonyymi
Siis tykkää eikä tykkäät sori
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256