Rakastan Sinua salaa

oi silmieni ilo

Olet universumin suloisin olento ja suorastaan palvon Sinua. Todennäköisesti et edes arvaa mitään kiinnostuksestani Sinua kohtaan, mutta aina kun näen Sinut, tulen aivan huippuonnelliseksi. Vaatii jo kovaa itsekuria yrittää teeskennellä välinpitämätöntä, kun oikeasti ihailen Sinua todella suuresti ja haluaisin toteuttaa kaiken kauniin kanssasi. Täytyy toivoa, että sitten ehkä "seuraavassa elämässä" siihen tarjoutuisikin mahdollisuus, sillä muuten tuntuu elämäni aivan liian toivottomalta. Ihanaa, että kaltaisesi olento on olemassa; teet maailmasta paremman paikan.

9

3070

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä myös

rakastan sinua, ja tahtoisin sinut nyt. :)

• tyttötää

Olipa kauniisti kirjoitettu! Minä tunnen myös samoin erästä miestä kohtaan. Koitin vältellä jotta en ihastuisi, mutta tällä viikolla olen ajatellut häntä enemmän kuin koskaan.. :/
      Aamulla kun näen hänen hymyilevän niin kyllä siinä koko päivä menee kuin siivillä.. voih..

• Olen säälittävä....

Minä myöskin ajattelen eräästä miehestä juuri noin-tai no myönnän paljon enemmänkin

• tunteitani
        Olen säälittävä.... kirjoitti:

Minä myöskin ajattelen eräästä miehestä juuri noin-tai no myönnän paljon enemmänkin

Kauhea ajatella että tämä jatkuisi vuosia! Miten tässä näin kävi kyselen itseltäni,sillä järki käskee ryhdistäytymään ja sydän huutaa että haluaa olla vain lähellä häntä :(

• >sivusta

mietis hei, onko realistisia mahiksia..mulle selvisi, typerien vilkuilujen, flirttailujen syy..
      pelimies p

• niksu9

No meitähän on monta...tuo ap:n aloitusviesti olisi voinut tulla minun näppäimistöstäni...
      Olen niin taivaissa sellaisen miehen takia, josta tiedän ihan hyvin, etten voi häntä ikinä saada...
      (mieskään ei onnekseen tiedä minun tunteistani, vaikka minut tietääkin)
      Mutta en tiedä, onko se unelmaa vai tuskaa ajatella häntä päivittäin...
      minulla on hänestä kuvakin, jonka katsominen tekee olon ristiriitaiseksi,
      mutten ikinä kadottaisi tuota kuvaa, se on ainoa siteeni mieheen...
      Tällä miehellä on perhe (avovaimo ja kaksi pientä lasta) en ikinä tahtoisi sitä hajottaa, mutta tahtoisin miehen vaimon tietävän, kuinka hän on MAAILMAN ONNEKKAIN NAINEN, kun saa tämän miehen vierellä kulkea...
      Voih... A, kuinka sinua rakastankaan, onneksi näen sinua joskus edes ohimennen...

• 10+

Olipa kirjoittaja trolli, pleijeri, hullu, humalainen tai minkä sortin seko severi niin loistavaa tekstiä.
      Tekstiä jossa ahneus ja itsekeskeisyys eivä loista, on osattava iloita myös unelmista.
      Nauti unelmastasi.

• Anonyymi

Mä rakastan yhtä tyyppiä niiiiiiiin paljon mutta mun paraskaveri ja ainakin kolme muuta tykkäät siitä myös enkä mä ikinä tuu olee se joka ansaitsee hänet 🥲

• Anonyymi

Siis tykkää eikä tykkäät sori

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4143
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2358
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40