Minut ja kihlattuni vihitään ev.lut. kirkossa lokakuussa. Meillä on kihlasormukset, joita myös kannamme. Minä en kuitenkaan haluaisi erillistä vihkisormusta, sillä kihlasormus riittää minulle. Osaatteko sanoa, onko sulhasen todella annettava morsiamelle sormus kirkossa?
Vihkikaavassa kuitenkin mainitaan sormusten vaihto. Minusta tuntuisi kuitenkin älyttömältä, jos sulhanen antaisi minulle jo kerran annetun kihlasormuksen. Lähetin kyselyn seurakuntaani, mutta vastausta papilta en ole vielä saanut. Vihkipappikaan ei ole vielä tiedossa, koska lokakuun työvuorot selviävät vasta syyskuussa...
Tarvitseeko morsian sormuksen?
Lokakuinen morsian
2
1163
Vastaukset
- ---
Meillä ei vaihdettu sormuksia kirkossa. Pappi kysyy harjoituksissa, miten haluatte että toimitaan.
- hellouclever
Sanotte vain etukäteen papille, että sormusta ei anneta, niin ei lue turhaan sitä sormus-kohtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342844
- 162652
- 372228
- 162176
- 352063
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482033- 371942