3akselinen kuorma-auton kärry, jäänyt perinnöksi ja käyttämättömäksi kun alb tuli pakolliseksi. Nyt tarvis kunnostaa tuosta ajo peli, muuten kunnossa mutta nuo alb venttiilit puuttuu. Missä kainuun alueella tai 250km säteellä olisi vaikka ammattikoulua tai nyrkki pajaa joka vois katsastus kuntoon jarrut laittaa. oon kajaanin ja muhoksen ammattikouluista kysyny ja maanantaina saan vastauksen. Raskoneelta ja paikallisilta korjaamoilta olen kysynyt eikä aikaa tunnu löytyvän.
kärry
3
1302
Vastaukset
- kärris
scan autoon, laittavat takuu varmasti kärrisi kunttoon, saatana.
Maksaa paljon, mutta elämä on kallista,
ja olisi kiva puristaa sua pallista. - varmaan laittavat
scan-autolla ja halvalla ja hyvin,kun sanot että
tulee teille vaihdossa tää kärry!- viesti kuitenkin
Nojoo amiskalla lupasivat keväällä että hinta ei oo este ja työlle arvioi puoltonnii maksimissaan. Milläs minä sitten kärräilen jos scanille vaihossa paan tämän? Kuiteski ku vaihtolava kiskot laittaa niin 5-8te:n kärry ja näitä ei pahemmin ole tarjolla. Nyt on tyhjät pallit kun just muijalta sain, ei kiitos tarvi puristella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201