mis tamperetta toi pilailupuoti on onko keskustassa.käyn tampereel viikon pääst ja ajattelin poiketa.kiitos etukäteen. kartta ois poikaa.saako tuolta bicycle korttien lisäksi niitä kuuluisia uotarkoitettuja huopa palloja??
pilailupuoti Tampere?????
4
2601
Vastaukset
- kysyjättärääägg
siis taikatemppuihin tarkoitettuja huopapalloja.painoin näköjää jotai nappii...
- Karnevaalikauppa Aprilli
Pila-ilu Puoti on lopettanut toimintansa Tampereella. Bicycle kortteja ja houpapalloja löytyy ainaki Aprilli/Naamiohuivista, osoite on Kauppakatu 16.
- tuomas^^
Pilailupuoti on mun tietääkseni muuttanut :( kävin siel just pari viikkoo sitten mut käy toki kattoon...punanaamios samat tuotteet mut huono puoli on se että siellä ei oo ainuttakaan TAIKATEMPPUA!!! Mutta toivotavasti auttoi...
- timi666
Tampereella ei ole tällä hetkellä Pilailu-Puotia, mutta itse olen tilannut "Piliksen" tavaroita Seinäjoen "Piliksestä" niiden omasta Nettipuodista www.tirina.fi/eshop. Tavarat tulee tosi nopeesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573775
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692656- 682550
- 582479
- 402349
- 162306