Olen seurustellut mieheni kanssa reilun vuoden verran. Hänellä on kohta syntymäpäivät, täyttää 30 vuotta. Mitä siis lahjaksi?
Olen kysynyt häneltä itseltään jo, mutta vastaus oli se normaali jonka saa aina keneltä tahansa "en mä tiedä".
Nyt olen pattitilanteessa. Ostanko tylsästi pullon viinaa vai mitä? Olisi kuitenkin isot pyöreät tiedossa...
Auttakaa. Kiitos jo etukäteen. :)
Mitä miehelle lahjaksi?
mörrimöykkyyyy
4
1385
Vastaukset
- mie vaa
Oisko mies kaupassa haaveillut jotain kalliimpaa tuotetta, jota ei kuitenkaan raaskinut ostaa?:) Semmonen toimii aina kun kuuntelee vuoden mittaan ukon möläytyksiä ;).
- Jannemarkka
Miten olisi karikatyyritaulu?!
Saattaisi olla mieleinen eikä varmasti toista samanlaista tule vastaan.
http://www.kolumbus.fi/jmarkkanen - Idea
Ostin miehelleni 30-v lahjaks rannekellon. Ei liian kallis, mutta ei rihkamaakaan. Oli suomalaista tekoo Leinoja-merkkinen.
Ehkä idea juontui siitä kun mies on aina joka paikasta myöhässä, mutta eipä se näytä ilman lahjaansa enää tulevan toimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117171Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594757- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493889- 513818
- 2173787
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263363- 512731
- 382671
- 382299