Moi
Olen lähössä ensi kesällä maltalle 2 viikoksi joten jos kellään on kokemusta niin vastatkaa, kiitos :)
Ensi kesänä Maltalle!
2
774
Vastaukset
- valtov
Oletko jo katsonut Maltan kuvat ?
http://www.saunalahti.fi/~vavauh/
Kannattaa ostaa 7 päivän bussilippu
maksoi tänä kesänä 13,98€ - haluat
tietää?? ettei tarvi romaania kirjoittaa?
Mutta aloitetaan perusasioista: kuuma on, osaathan uida? hiekkarantoja ei ole juuri tarjolla vaan uimaan mennään kalliorannoilta suoraan syvään mereen. muistaakseni 3 isompaa tehtyä hiekkarantaa niiden turistikeskittymien lähellä... (ei inspiroineet minua) Vesi on kirkasta ja snorklatessakin näkee ihan kivoja juttuja...
Meininki vapaata ja kansa on omapäistä ja ylpeitä maltalaisuudestaan ja historiastaan. Näkemistä riittää jos on kiinnostunut historiasta. Karua kalliota, siellä ei kasva kovinkaan paljon mitään. Yksi omia suosikki kohteitani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465557Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5672045Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens811147Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77993
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50833Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758