Hei!
Ongelmani on etten saa vähän yli 1 vuoden ikäistä poikaani juomaan maitoa mukista, vettä kyllä joisi vaikka kuinka paljon mutta maito ei vaan maistu. Olen alkanut totuttelemaan kaupan maitoon jo vähä ennen 1 vuoden ikää, mutta poika ei vaan maidosta tunnu pitävän... :( Tämän takia olen joutunut antamaan viiliä/jugurttia aika paljon että saisi kalsiumia edes jostain. Imetys loppui kokonaan 1 vuoden iässä, poika itse lopetti pikkuhiljaa. Kertokaa onko jollain samanlaisia ongelmia, en ainakaan itse tiedä miten toimisin? Niin ja mainittakoon vielä sen että ku teen puuron maitoon aina ja käytin siihen ihan tavallista kevyt maitoa niin pojallemme rupesi tulemaan tosi paljon näppyjä, ja kokeilin sitten vaihtaa maidon/viilin/jugurtin laktoosittomaan/hylaan niin näpyt häipyi heti. Meinaan kyllä vielä kokeilla että johtuiko näpyt kevyt maidosta vai jostain muusta... Kiitos vatsanneille :)
miten
saan???
1
646
Vastaukset
- 2v vesselin äiti
Imetin lastani melkein 2-vuotiaaksi ja hän kai tottui rintamaidon makuun niin ettei lehmänmaito mukista maistu. Kalsiumit menee sitten eri muodossa: juustona, raejuustona, jogurttina, viilinä, murot ja maito, puuro ja maito, maitopuurot, pannukakku...
Allergiseen reaktioon en osaa sanoa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884