Hei!
Mulla 1 vuotias poika ja kysyisin nyt että saako 1 vuotiaalle antaa jo mitä vaan syötäväksi? Eli saako antaa lämpimällä ruoalla samaa mitä aikuisetkin syö? Vai onko jotain ruokia mitä ei saa vielä antaa? Kiitos vastanneille :)
1 vuotiaan
5
2399
Vastaukset
- Anti-kannibaali
"1-vuotiaan syöminen"? Älä syö 1-vuotiasta! Se on kannibalismia!
- ihan just 1v:n äiti
pinaatti ainakin vielä pannassa ja punajuuri..?
Meillä on pikku hiljaa totuteltu leipään ja maitotuotteisiin ja pian varmaan jo siirryn samaan ruokaan. En muista enää, kuinka siirryin esikon kanssa.. vaikka siitä vasta 3v aikaa... - suurperheen äiti
meillä 1-vuotias syö aina samaa kuin muukin perhe. Sillä erotuksella, että 1-vuotias ei pysty jauhamaan pihviä suussaan, eli on jotain ruokia joita hänelle ei ihan teknisistä syistä tarjota.
- Kukan äiti
Itse välttelen paljon lisäaineita tai sokeria sisältäviä ruokia,
kuten marinoituja lihajalosteita,valmiita salaattikastikkeita,
valmisruokia, maustettuja jugurtteja yms.
Niitä en anna 2-vuotiaalle tytterellenikään.
Lihat syödään meillä marinoimattomina, salaattikastikkeena
neitsytrypsiöljyä ja balsamicoa, pitsat yms. pyöräytän itse ja jugurtin tilalla luomuviiliä.
Mutta periaatteessa saa antaa kaikkea samaa mitä aikuisetkin syö.
Harmi vaan, jos vanhemmat syövät epäterveellisesti :-(
Silloin melkein suosittelisin antamaan 1-3 vuotiaiden purkkiruokia.- suurperheen äiti
Nuohan on hyviä ruokaohjeita koko perheelle ja aina! (Ei toimi kyllä meillä, vaikka aina yritän, yritän...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904