Kumpi haulikoksi rataan ja meträstykseen suhteella 60/40.
Baikal IJ-27EM-1C vai Finn casting 512???
Hintaeroa noin 400€ Baikalin hyväksi.
Baikal IJ-27EM-1C sporting vai Finn casting 512
4
1494
Vastaukset
- Kertaaja
kahdesta jos haulikon haluaa niin on pakko valita Baikal, koska toinen vaihtoehto on mielikuvituksen tuotetta. Finnclassic 512 on sen sijaan olemasas ja myös Finnclassic 412sk. Valinta riippuu paljolti siitä mitä haulikoltaa oikeasti haluaa. Jos haluaa vain työkalun ja on valmis tekemään pikku viilauksia niin Baikal riittää, mutta jos kaipaa vähän ulkonäköäkin niin pitää rahaa alkaa sijoittamaan enemmän.
- Shootingman
Itse ostin tuon sporting baikalin 2 vuotta sitten ja toimii erittäin hyvin radalla ja metsälle. Mukana tuli 5 eri vaihtosupistajaa. kiinteällä suujarrulla. Ulkonäkö aseella on hieno ei läheskään samanlainen mitä baikal IJ27 haulikossa, vaan kuvionti on tehty huolella hienon näköiseksi. joten olen baikalin kannalla
- tussaaja
mulla oli sporting baikal ei tullut sen kanssa radalla ampumisesta mitään kankea on...
myyntiin meni onneksi sentää helposti sai kaupaksi ja ihan hyvän hinnan , eli kyllä mää 500 euroa enemmän sijoittaisin ja ostaisin jonkun muun kuin baikalin...- sinä vittu
baikal on helvetin hyvä ase kunhan sitä osaa käsitellä sillä voi esim vaikka meloa ja silti toimii.. sä olet joku vitun norjalainen kalastaja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447276
- 324038
- 573565
- 483082
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482246- 432228
- 162226
- 482209