En tiedä mitä tehdä...

Nimetön

Olen seurustellut mieheni kanssa lähelle puolitoista vuotta, olemme kihloissa, ja asunneet vähän yli puoli vuotta yhdessä jo. Meillä on vaan ongelmia, emme aina ymmärrä toisiamme, ja riitelemme... Mutta siinä se pilkku ei lopu... Mieheni haukkuu minua vihapäissään aivan mielettömästi... Hän jaksaa aina muistuttaa mikä virhe olin hänelle, ja mikä paska tai v*** ämmä/huora/lutka... Hän ei itse tajua haukkumuisen vakavuutta.. Tässä yhtenä päivänä hän sanoi että minun kuuluukin tuntea itseni paskaksi, että olen paholainen.. Olen sanonnut että hän ei voi kohdella minua näin.. Mutta hänen vastaus on että minun teot ovat hänen haukkumisiaan PALJON pahempia. Kun riitelemme, molemmat jankuttaa vastaan yhtä paljon. ja käyttäydymme täsyin samanlailla. Ero tulee kuitenkin siinä että hän nousee pykälän korkeammalle haukkkuessaan. Ja tietty alan itkemään heti haukkumisen jälkeen, jolloin hän joskus tulee pilkkaamaan tai matkimaan itkuani, ja se satuttaa mielettömästi.. Hoidan häntä ja tuen häntä. Rakastan häntä ja olen aina pitänyt kiinni hänestä, ei vaan tunnu enään oikealta.. Tänään han mainitsi miten hän voisi saada paljon paremman naisen (hän on myös sanonnut olevansa avoin muille vihasena).. En usko että hän muuttuu... En vain pysty luopumaan kaikesta mitä olen rakentanut.. Ehkei onneni ole hän..

T. Alas lyöty (olenko minkään arvoinen?)

2

850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet tuon kaiken

yläpuolella. Kukaan joka rakastaa toista todella ei pusuisi tuolla tavalla, oletko siis hänelle jonkin arvoinen? Näytä että olet vahvempi ja lähde pois, kun hän seuraavaksi huutaa noita asioita, sano että keskustelette kun hän on rauhoittunut. Jos sama jatkuu vaan, ota ero, ei kenenkään tarvitse kuunnella tuollaista. Usein toisen arvon tajuaa, vasta kun hänet menettää.

• on paljon samaa

Muista että sinulla on ihmisarvo ja oikeus elää, oikeanlainen suhde ei ole kuvailemasi kaltainen, sen tiedän minäkin. Voimia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2107
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe