Minkä merkkisen naisen kanssa Neitsyt pärjää parhaiten? Mikä nainen olisi sopiva Neitsyelle?
Neitsyelle sopiva nainen?
4
3238
Vastaukset
- neitsyt M rakastunut kauris
kauris
- Skoputytteliini......
Skorpioni ehdottomasti.Itse olen skorpioni ja avopuolisoni on neitsyt(mies)...omat vanhempani myös skorpioni neitsyt ja olleet naimisissa 30 vuotta!! :D
- käsityöläinen..
Ei ihmiskumppania!
Ihmisrääkkäyskin on kielletty! - siitäkin
mitä haluaa. Luultavasti kun yksi merkki on kolutettu loppuun (opittu merkin luonne), niin merkki vaihtuu. Kaikissa on paljon sekä hyviä että myös ärsyttäviä piirteitä. Uskoisin kuitenkin, että ylireagoivat merkit kuten kalat, vesimies ja oinas sopivat neitsyelle vanhemmmalla iällä paremmin kuin nuorempana. Silloin särmät ovat jo hioutuneet ja voi keskittyä elämään itseensä eikä aika mene kädenvääntöön ja kaapin paikan selvittelyyn. Skope on melko sopiva merkki, jos ei ala "vanhaseksi", joka salaa kaiken. Muuten skope on toisaalta sellainen tiedon lypsäjä. Kaikki sille pitää kertoa, mutta itse ei kerro muuten kuin veitsi kurkulla. Kauris härän ohella on ehkä sopivin, jos sattuu itse olemaan rauhallinen. Kauris on sikäli paras, että molemmat saavat rauhassa touhuta omalla alueellaan, kun molemmilla on aina kiire. Vikkelälle neitsyelle on sopiva varauksin myös vikkelä kaksonen, jos vaan ei ala vieraissa pomppimaan. Listaa voisi jatkaakin, mutta ihanteet muuttuvat vuosien myötä, eikä yhtäkään "kiveä" kannata jättää kaata..matt anteeksi kääntämättä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225264- 254458
- 282571
- 342274
- 372018
- 151948
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211287Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194