Miten varmistan, että muut kerrostalon asukkaat eivät pääse nauttimaan laajakaistastani?
Kiitos avusta :)
Muut käyttävät
6
1123
Vastaukset
- tama perusjuttu
-Älä milloinkaan päästä muita asuntoosi
-Pidä yhteytesi langallisena, älä käytä langatonta nettiä
-asennuta varmuuslukko- mikä se on?
Miten saan varmuuslukon? Pystynkö näkemään koneeltani jos nettiäni käyttää myös joku toinen?
- olla totta että
mikä se on? kirjoitti:
Miten saan varmuuslukon? Pystynkö näkemään koneeltani jos nettiäni käyttää myös joku toinen?
löytyy niin tynnyrissä kasvanut henkilö ettei
ole kenenkään ulko-ovessa koskaan nähnyt
varmuuslukkoa?
- paljoa haitanne
minulla yksi naapurin nörtti on koko ajan käyttämässä minun omaa yhteyttä. Vaan ei ole vielä minua haitannut, kun en ole mustasukkaista luonnetta.
- DigiJussi
Pahimmillaan tunkeutuja voi tehdä
1) rikoksen, tukiasemasi takavarikoidaan rikoksentekovälineenä (tai modeemi)
2) supo rekisteröi sinut liittymän omistajana
seurantaan tai liittää sinut profiilina rikosrenkaaseen.
3) naapurisi on seksisaittisurffaaja ja liittymäsi on seurannassa
4) liittymäsi on rikollisessa yhteydessä ja asuntoosi tehdään kotietsintä.
5) operaattori sulkee nettisi verkosta rikollisen tai siveettömän ja haitallisen toiminnan vuoksi joko palvelusta tai yhteytesi tarjoajalta käsin vaikka teon suorittaisi kolmas osapuoli.
EN SIIS ANTAISI IHAN KENEN VAAN KÄYTTÄÄ LANGATONTA YHTEYTTÄNI.
- tavallinen niin loppuu neti...
toisilta.tai sitten ota selvää miten luodaan turvallinen eli salattu wlan verkko kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174