hei! voisko joku auttaa sillä mä sain jonkun näköse viiruksen tai vakoilu tai roskapostiohjelman joka ensin vaihtoi mun salasanan,piilotti ensin vain pääkäyttäjän ohjauspanelin,omantietokoneen ja kaikki muut ohjelmat käynistä valikosta.työpöydälläni sain käynistettyä ioman tietokoneen,mutta c.levyke puuttui .alapalkissa kellon vieressä lukee VIRUS ALERT ja noin viiden minuutin välein tulee teksti että konesseesi on hyokätty lataa joku spyware,mut epåäilen että se on sen ohjelman ilmoitus jotenka en välitä siitä.MItä pitäis tehä auttakaa pliis.ps.toisella käyttäjällä kaikki otimi aluks ihan noirmaalisti kunnes sama juttu ku mun käyttäjällä.
Vosiko joku autaa nopeasti
vakoiltava
2
703
Vastaukset
- heti...
sulla on jotain viruschekkereitä koneessa?
päivitä kaikki virusohjelmat heti, irrota kone internetistä, aja virus skannaus, poista/laita ne karanteeniin, laita kone takaisin nettiin. - saat apua
kerro ongelmastasi tuonne http://www.virustorjunta.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573735
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 642498
- 522403
- 402349
- 162296