sovellettuna tähän aikaan ja paikkaan toimii kyllä.
jos ei toimi niin olette väärässä työpaikassa,ympäristössä ja ihmisten kanssa jotka ei tiedä mitä oikesti tapahtuu.vain kokemalla buddhalaisuutta voi oppia ja ymmärtää sitä.soveltamalla sen minkä tiedät ja mukauttamalla sen tähän aikaan ja paikkaan missä olet ,niin tulet huomaamaan että jalo kahdeksanosainen tie kantaa."metsäisellä kukkulalla elä iloisena ja tunne sulista iloa tiestä"-gautama-
buddhalaisuus
2
376
Vastaukset
- olemassakaan
väärää tai oikeaa paikkaa. Olet siellä mihin olet itsesi järjestänyt aikaisempien tekojesi perusteella. Olosuhteesi muuttuvat sen mukaan kuin itse muutut. Kun itse muutut, olosuhteesi muuttuvat siinä samassa, vaikka et edes vaihtaisi työpaikkaa :D
"metsäisellä kukkulalla elä iloisena ja tunne sulista iloa tiestä"-gautama-
Niin, ole tyytyväinen olosuhteisiisi ja tunne iloa kaikesta siitä mitä sinulla on, kärsimyksestäkin :D
En usko että gautama kehoitti meitä muuttamaan metsään...- ja kaupungissa
sori vaan kirjotus virhe..."suloista iloa"-piti kirjottaa....
kehottasin silti poikkeamaan metsässä.mitä todella tarvitsee ollakseen onnellinen...torilta löydät samat tuotteet ja paljon turhaa.tämän ymmärtämiseksi on kenties oltava,ilman mitään ja keskellä ei mitään.tajuttuaan tämän voi helpommin luopua tästä tai tuosta ja tulla havainneeksi harhan jossa olemme.kaikesta ei kai tarvi luopua ,en sitä sano,mutta saattaa käydä niinkin ja se ei haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717