Esson hinnat ?

Bilettäjä

Minkä verran kannattaa/joutuu maksamaan?

Joku sanoi että tulee halvemmaksi kun viinan juominen ravintolassa?

tähän asti oon saanu kaverailta joskus kun on ottanut,eivät ole ottaneet rahaa ja nyt mietinkin ovatko ne niin halpoja.

11

9206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henkilö

En ole itse koskaan ostanut, mutta ymmärtääkseni 15-20 euron paikkeilla liikkuu kappalehinta ok nippeleistä. Tuleehan se halvemmaksi kun dokaaminen baarissa kyllä.

• Mies

Helvetin kalliita on, kun vaikutus kestää vain 1-2h. Piri on halpaa vaikutukseensa nähden, mutta vaikutus kestää liian kauan(ei nukuta jne.)
      Jos rahaa on, ja ei ajattele liiaksi terveydellisiä seikkoja, niin mikä ettei essoja, mutta niitä joutuu napsimaan illan aikana tunnin välein. Kalliiksi siis tulee.

• Henkilö

Eiköhän se vaikutusaika ole yleensä jotain viittä tuntia?
        En edelleenkään ole testannut, mutta olen kyllä ollut monesti bileissä missä kaverit ovat essoilleet.

• tytsy
        Henkilö kirjoitti:

Eiköhän se vaikutusaika ole yleensä jotain viittä tuntia?
        En edelleenkään ole testannut, mutta olen kyllä ollut monesti bileissä missä kaverit ovat essoilleet.

Vaikutus on tosiaan 1-6 tuntia....oon ite syöny emppuja pari vuotta ja tullu syötyä useita erilaisia...se riippuu ihan siitä, et mitä se nippeli sisältää...

• Nipsu

Riippuen kontakteista ja paikkakunnasta, hinnat ovat siinä 12-20e/kpl. Itse kyllä maksaisin 20 vain todella hyvästä naksusta. Vaikutukset kestävät hyvin vaihtelevasti, riippuen nakkulan sisällöstä. Itse olen joskus ollut hymyissä suin jopa 4 tuntia hyvän nakkulan jälkeen, joskus taas olen ollut "selvä" jo tunnin päästä. Nipsut on aina tuuripeliä, niiden sisällöstä kun ei ole mitään takuita. Aina ei edes voi tietää sisältävätkö ne tippaakaan MDMA:a tai edes muita tuoteperheen jäseniä.
      Kyllä ne halvemmaksi tulevat kun yletön alkoholin kippaaminen, tosin olokin on jotain ihan muuta. Nimitys "hugdrug" on varsin osuva, eikä tule krapulaakaan. Se tosin on aika vajavainen ilmaisu, jos miettii aivojen toiminnan kannalta, sääliksi käy reseptoreja=)Eli ne saattavat aiheuttaa lievää masennusta jo yhden käyttökerran jälkeen. Eli muista, että sinua on varoitettu jos aiot käyttää niitä enemmänkin! (pikkusen offtopic)
      Mutta kyllä se halvemmaksi tulee kuin viinan juonti baarissa.

• limajalka

10-13 €

• -Vihermies

Ei essoihin sekaantua kannata. Kannabis: Halpaa ja hyvää, ei edes pilaa keuhkoja jos poltat bongista. Jos saa hyvää kukkaa käsiin niin siinähän lennät...

• Jassu
        -Vihermies kirjoitti:

Ei essoihin sekaantua kannata. Kannabis: Halpaa ja hyvää, ei edes pilaa keuhkoja jos poltat bongista. Jos saa hyvää kukkaa käsiin niin siinähän lennät...

Ei helvetissä! Näit höpöheinähemmoja on jo ihan riittävästi.

• Anonyymi

onkohan inflaatio iskenyt

• Anonyymi

Kyl työ ootte yksiä saakelin törppöjä. Yks sano sitä ja toinen tätä. Mie sanon, ettäkyl työ... Älkää elättäkö niitä baarin-ja kapakanpitäjiä.

• Anonyymi

että kyl työ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4677
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2681
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2324
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1380
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      17
      1364
    Aihe