Hei!
Olen menossa Tammikuussa 2009 Palawanille ja tarkoitus olisi sukeltaa siellä.
Näkyvyyden puolesta netissä on mainittu, että kesäkuukaudet ovat parasta aikaa sukeltaa.
Onko kellään kokemusta tammikuuusta? Onko sukeltaminen noihin aikoihin sen arvoista? Vai kannattaako minun keskittyä sukeltamaan esimerkiksi Batangasin seudulla, jossa asustelen myös. Palawanillahan on muutakin tekemistä :)
-Snoukkaboy
Sukellusta Palawanilla
1
511
Vastaukset
- Balicasag
Moi, tulin viime Sunnuntaina Palawanilta, Coron nimisesta paikasta ja olin siella parisen viikkoa. Dive Master kertoili, etta juuri Tammi - Helmikuussa on paras nakyvyys.
Coronissa on parikymmenta Japanilaista hylkya 80 - 160 m pitkia ja lahes kaikkiin hylkyihin paasee sisalle. Hylyt on 15 - 35 m syvyydessa, joten vahintaan Advance tason kortti pitaisi olla plakkarissa. Sukelluksen osalta Coronissa ei ole paljon muuta nahtavaa, kuin nuo hylyt. Kavin tosin Barracuda jarvella ja erikoista siella oli se, etta vesi pinnassa 30 ja 25 m 38, eli tuliperainen jarvi ja vesi 50/50 suola / makea. Em. Paikassa ei ole juurikaan elamaa, silloin talloin Barracudia, mutta mina en nahnyt.
Coronin yli oli mennyt pieni Taifuuni juuri ennen meidan matkaa ja nyt vedet oli sekaisin, nakyvyys siina 8-15 m.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144