Kuinka vaarallista on matkustaa Tel aviviin ja sieltä Eilattiin nyt? Eli uskaltaako lasten kanssa mennä?
Mitä mieltä olette??
7
1013
Vastaukset
- make
Hei, anteeksi vaan mutta miksi näitä kysymyksiä aina ilmaantuu ? Mikä tuossa israelissa on että se aiheuttaa tuollaisia epäluuloja ? On tietenkin hyvä olla varovainen mutta on paljon paljon turvattomampia maita kuin Israel.
Itse kysymykseen, mikä tuohon matkaan voisi olla turvallisuutta vaarantavaa ?
Reippaasti vaan matkaan, hyvää matkaa !- reissuun vaan
Kannustuksesta
- ...........
Oikeastaan voisin kysyä samaa kuin Make, mitä pitäisi pelätä? Maassa lasten kanssa matkustaneena olen tuntenut oloni aivan turvalliseksi.
Siis, eipä muuta kuin hyvää matkaa!!!!!!! - maassa asuva
Tosi vaararallista pohjolanneidolle.
Lämpötilat pitkälti yli 40 Eilatissa ja Tel Avivissakin päälle 30 ja kosteus 75% joten hiki tulee sielläkin. Harkitse uudelleen ajan kohta. Mutta jos hipiä kestää kuumuutta niin sitten vaara on ohi.- reissuun vaan
Kiitoksia teille ihanista vastauksista! Hipiä kyllä kestää eli ei kun menoksi!!Tarkoitus lähtee jo ensi viikolla =)
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
reissuun vaan kirjoitti:
Kiitoksia teille ihanista vastauksista! Hipiä kyllä kestää eli ei kun menoksi!!Tarkoitus lähtee jo ensi viikolla =)
täältä harmaasta vesisateesta kyllä itsekin mieli tekisi Israelin auringon alle!!!!!!!!!!!!
- Pata75
Matkustin itse kaksi viikkoa sitten. Autolla Jerusalemin ja Kuolleenmeren kautta Eilatiin ja Israirin lennolla takaisin. Ja ilman ylimääräisiä reikiä tulin takaisin.
Ei muuta kuin sinne ja juniorit meri-observatorioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323928
- 453300
- 402909
- 172686
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000