Oli Suomalainen,Ruotsalainen ja Norjalainen.He menivät linnaan ja näkivät haltijan,haltija sanoi jos hyppäätte linnan katolta saatte toivoa mitä vain.Ensin hyppäsi Ruotsalainen ja toivoi että tippuisi Kultaan.sitten oli Norjalainen ja toivoi että tippuisi Muroihin.Ja sitten oli Suomalainen hänen kengännauhansa oli auki ja sanoi voi paska ja tippui paskaan...
S & R & N
3
3274
Vastaukset
- stadinPeteQ
Haltia = taruolento
HALTIJA = omistaja, käyttäjä
sorge, tää epävitsi - Nimetön
3 ruotsaloista mietti miten he pääsevät joen yli...
ensimmäinen laittoi kädet ristii ja sanoi: hyvä jumala anna minulle voimia ylittää tömä joki. ja "pufh" ruotsalainen sai vahvat kädet ja jalat ja hän ui joen yli muutamassa tunissa. hämissään toinen ruotsalainen teki samoin "hyvä jumala anna minulle voimia ylittää tämä joki" "pufh" ruotsalainen sai kumivenee ja airot ja souti joen yli tunnissa. huomatessaan rukouksen vaikutuksen 3 ruotsalainen sanoi:hyvä jumala anna minulle voimia ylittää tämä joki ja "pufh"ruotsalainen muuttui suomalaiseksi ja hän käveli joen yli läheistä siltaa pitkin.XD Paskaantippuja ollut ruotsalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225514- 324830
- 282761
- 342354
- 372058
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121601
- 231482
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons261456