Haluaisin olla pari kuukautta ainakin selibaatissa. Kertokaa miten sen voi saada onnistumaan. Yleensä mulla haluttaa jo parin päivän kuluttua. Onko jotain konsteja millä selviäis????
Miten onnistuu
6
2161
Vastaukset
- Mies-20v
Kesksi itsellesi tekemistä kokopäiväksi...
Itselläni on armeija-aikana halut aika minimoituneet.
Menee se pariviikkoa (kiinni ollessa) melko kevyesti. Tietenkin lomilla omatyttö odottaa kotona.
Mutta olen itsekkin kokeillut sitä pisintäaikaa ilman mitään, ja kolmeviikkoa taisi onnistua ;)
Onnea vaan yritykselle- varmasti
hakkasit lähes ranteesi poikki käydessäsi kassun vessassa runkku-paskalla miettien naapuri tuvan herkkupyllyä!
- ++00++
kun käyt niin alkaa jonkin ajan päästä selibaattia järjestyä.
- Äkkiä
Kauaa ei tarvitse odottaa, kun unelmasi toteutuu.
- voi kun olisin arvannut....
Kyllä onnistuu. Mutta sitten kolisee ja kovaa, jos haluat irtautua selibaatsta. Siinä voi, jos huonosti käy, omaisuus huveta.
- MUN...
Eukko lainaan niin onnistuu ihan varmasti, ei anna ja vituttaa runkatakkin kun aattelee sen pihtaamista:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289