ihastuneen rapumiehen?
mistä
4
1258
Vastaukset
- uyut
ja olemuksesta.
- lisää?
minkäslainen se olemus sitten on saati silmät?
Voiko ihastunut rapu olla tavallaan sen oloinen "ettei kiinnosta" eli vetäytyy eikä oikein sano mitään, vaikka tuntuu siltä että tunteita on vai onko nimenomaan päinvastoin aktiivinen? Lienee ehkä omaa kuvitelmaani..itse oln neitsyt horoskoopiltani. - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...
lisää? kirjoitti:
minkäslainen se olemus sitten on saati silmät?
Voiko ihastunut rapu olla tavallaan sen oloinen "ettei kiinnosta" eli vetäytyy eikä oikein sano mitään, vaikka tuntuu siltä että tunteita on vai onko nimenomaan päinvastoin aktiivinen? Lienee ehkä omaa kuvitelmaani..itse oln neitsyt horoskoopiltani.jos itsestäni kertoisin näin rapuna... yleensä ulkopuolelle näyttää välinpitämättömällä,vaikkei sitä olekaan. jos haluat ruvun kiinnostuvan,älä hätäile anna ravulle aikaa. muuten vetäytyy "kuoreensa". kyllä minusta on nähty silmistä kiinnostukseni,vaikken itse sitä tiäkkään. kuulemma "pistävä" katse,tiä sitten..
- Striking-Fire
Itsestäni (tupla rapu) tiedän sen, että jos olen ihastunut, en saa ihastuksenkohteestani silmiäni irti enkä myöskään aiheesta suutani auki.
Niinpä se usein jääkin pelkän tuijottelun tasolle, vaikka varsin hyvin tiedän kuinka epäkohteliasta on tuijottaa ja siitä jatkuvasti yritän itselleni muistutella.
Eli jos toinen ei tee aloitetta, jään todennäköisimmin vaan nuolemaan näppejäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225294- 254478
- 282591
- 342274
- 372018
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101204