Kannattaako sinne lähtee myymään lasten vaatteita Vantaalta asti? Täällä on kurjat kirppikset=(
kehäkirppis
9
1617
Vastaukset
- miettinyt itsekkin
Samaa olen itse pähkäillyt...muutaman kerran olen asioinut siellä ja isohan se on, mutta käykö siellä porukkaa? Vantaalta ei tahdo enää löytyä kunnon kirppistä?
- hfhgf
tuusulassa on femmatori, vantaalta ei ole pitkä matka.
- krääsää
siellä ei ole myynnissä oikein mitään kunnollista ja ei oikein ihmisiäkään.joskus poiketaan katsomassa olisko tullut jotain mutta aina vaan ne samat krääsät siel on.
huonekaluja löytyy kyllä jos niitä tarvii ihan hyviäkin.- alkup.
täytyy vissiin keksiä joku muu kirppis.. olis hyviä lasten talvivaatteita ja sesonki lähestyy, mut oikeesti kirppisten taso on jotenki älyttömästi huonotunu että ei porukka viitsi käydä ees..
- Lafkan
alkup. kirjoitti:
täytyy vissiin keksiä joku muu kirppis.. olis hyviä lasten talvivaatteita ja sesonki lähestyy, mut oikeesti kirppisten taso on jotenki älyttömästi huonotunu että ei porukka viitsi käydä ees..
Eli: Kauniaisissa on Lafkan niminen liike joka myy käytettyjä lastenvaatteita, suosittelen sinne viemistä.
- kirppailija
Lafkan kirjoitti:
Eli: Kauniaisissa on Lafkan niminen liike joka myy käytettyjä lastenvaatteita, suosittelen sinne viemistä.
kirpputori, esim voiko ostaa leluja ja kirjoja,
aikuisten ja lasten. - Anonyymi
Lafkan kirjoitti:
Älä vie. Ei ole enää entisensä. Kaikki muuttui "omistajien" vaihdossa tosi huonoksi.
- kyllä kannattaa
varsinkin hyvät lastenvaatteet,tarvikkeet jne menee kaupan
- Anonyymi
Ei kannata valikoimat ja myyjät bee laatua varsinkin myyjät imelän koppavia. Myymälästä on tullut sottaisempi henkilökunnan vaihdon vuoksi. Vakiostokseni monta vuotta oli lahjoiksi kauniita laadukkaita villasukkia. Mihin nekin hävisivät? Nyt vain pari rumaa varretonta tökeröä töppöstä.
Lopetin vuosien kanssakäymisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048