Olen yhä vahvasti sitä mieltä, että jos koneet olisivat tyyppiä Boeing 737 ja huolto pelaisi, lento-onnettomuksia olisi paljon vähemmän.
Turvallisin lentokone, onko sitä ?
7
613
Vastaukset
- turvattoman.
Muistatko, kuinka Finnairin Suila irtisanoi Finnairin henkilökuntaa, huoltoa, mekaanikkoja ja sen sellaista. Omia optioita kasvattaakseen.
Vuosi oli 2003 tai jotain sinne päin.
Vähensikö Suila Finnairiltakin väkeä turvallisuuden kustannuksella.
Nyt oikeisto-YLE kertoo, että aikatauluviiveet johtuvat "turvallisuudesta". Huuhaata, kuten moni muukin oikeisto-YLEn uutinen tänään.
Viiveet johtuvat vioista, joita tulee huoltoväen puutteesta johtuen yhä enemmän.- e56r7j
y4e56857
- sdfghjklöä
olisivat samanlaisia.ja samaa kone mallia käytettäisiin aina niin ehkä joku oppisi joskus rutinoitumaan huoltotehtäviinsä tavalla että koneeseen ei ikinä pääsisi syntymään mitään vikoja.ainakaan vahingossa.eriasia on se sitten ne tahalliset virheet.
Jos kone tosiaan on itsessään luotettava ja hyväksi havaittu, sekä tekniikkaa muutetaan pikkuhiljaa, pysyy tuo huoltohenkilökunta mukana noiden vikojen suhteen, jotka aiheuttavat noita onnettomuuksia.
- fghfghfh
Turvallisin lentokone on sellainen joka pysyy maassa.
Turvallisempia lentokoneet silti ovat kuin esim. henkilöautot. - pudonnut!
http://www.youtube.com/watch?v=zDvrE-PSn2w&feature=related LUOTETTAVAA NEUKKU-TYÖTÄ!
- EI PELKOA
Lentokoineita tippuu maailmassa noin 2 VUODESSA. Ja nekin tapahtuvat suunnilleen jossain siperiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999