kertokaa äkkiä miten se 3 vanhaa dementoitunutta sisarusta menee! en muista muuta kuin että se yks ei muistanut oliko menossa rappuja alas vai ylös. se sopis ny vaan yhteen tilanteeseen/perheeseen just nappiin
3 vanhaa sisarusta
4
9410
Vastaukset
- 4. sisarus
yksi meni alas, yksi ylös, yksi eksyi. OMG LOL
- se toinen
Kaikista vanhin sisar oli laskenut yläkerran ammeeseen vettä ja riisuuntui, huusii kuitenkin alakerrassa oleville siskoilleen. Hei! Olenko minä menossa ammeeseen vai tulossa ammeesta? Toiseksi vanhin siskoista huuti hänelle vastauksen. Odota, minä tulen katsomaan! Toinen siskoista meni portaita ylöspäin, mutta päästyään puolitasanteelle huusi alakerrassa olevalle nuoremmalle siskolleen. Hei! Olenko minä menossa ylös vai tulossa alas näitä portaita? Johon keittiössä oleva kolmas siskoksista tuumasi. Toivottavasti minusta ei tule yhtä hajamielistä kuin noista kahdesta siskosta ja samalla koputti pöydän kannen puista alaosaa... huutaen portaissa olevalle siskolleen. Odota, tulen katsomaan sinua kunnes käyn ensin katsomassa kuka koputtaa ulko-oveen!
- vitsi
hyvä vitsi ;)
- dädpdpdpdpdpdpdpdpdädädädäd...
ööööööööööööööö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397