Paras omistamasi klassikkoelokuva?

Tähän voisin itse sanoa papillon, tai sitten piina.

18

3267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

Shining - Hohto (Stanley Kubrick)

• Max T W

Casablanca.

• Veteranfan

Akira Kurosawan Seitsemän Samuraita.

• tämä...

Masaki Kobayashi: Harakiri

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl

Noh, tietysti Herschell Gordon Lewisin "2000 Maniacs".

• Mauno Talo

some like it hot tai Rio Bravo. ei noita todellisia klassikoita hyllystä vielä montaa löydy.

• donald mouse

disneyn aku ankka ja mikki hiiri klassikko dvd:t ovat ajattomia ja käyvät kaiken ikäisille - vaikka tuskinpa niitä ehkä lasketaan tähän sarjaan...

• PARANORMAL89

the texas chainsaw massacre(1974) alkuperäinen ja leikkaamaton

• sirpa-kyllikki

rahoitettiin minun suosikki klassikolla elikkäs deep throat - syväkurkku (1972 ?) tähtenä Linda Lovelace...

• Kuraleffafani

Oiskohan se tuo Likainen Tusina. Tosin vielä ei ole tullut katsottua tuota Kwai Joen Siltaa. Oon sen joskus 25v sitte nähnyt mut en juuri muista leffasta mitään.

• <<<<<

KUMMISETÄ

• Montybrian

Life of Bvian

• sekä vastaus

The Shining (1980) / Hohto

• omistan

piukat paikat se varmaan on ja sitten vielä huuliharppukostaja sekä kauriinmetsästäjät

• mutta ehkä

paras tällä hetkellä on "The Big Sleep". Tosin nyt mulla on taas päällä Humphrey Bogart kausi, joten se vaikuttanee hiukan arviointiin.

• Zanessa L. Efgens

No se on kyllä ehdottomasti vuoden 1968 Romeo & Julia! Pääosissa Leonard Whiting ja Olivia Hussey. Ihan ehdottomasti PARAS siitä näytelmästä tehty filmatisointi IKINÄ! Shakespearekin olisi ylpeä.

P.S. Verona on aivan fantastisen upea kaupunki.

• OMA MAALI!

miten kehtaatte edes muita leffoja ehdottaa! Suomi on paras, venäjä ei pärjää soumelle edes jalkapallossa. vai mites se menikään.. heeheheh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      300
      7468
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      79
      5822
    3. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      158
      3745
    4. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      151
      3453
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1857
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      183
      1806
    7. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      43
      1421
    8. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1401
    9. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      64
      1374
    10. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      15
      1325
    Aihe