onko ja vielä sen tumman poikaystävän kanssa yhdessä? Onko kukaan nähnyt ? Vai onko poitsufrendiä vaihtanut. Ne oli niin rakastuneen näköisiä ja suloiset yhdessä.
Jari on macho
6
496
Vastaukset
- tavataanko
koskakohan taas saa nähdä Jaria kepin varressa tositoimissa?
- odotan..
Minä puolestaan odotan milloin saan nähdä Jarin pitämässä innokkaana huuliensa edessä sitä paksupäistä patukkaa. Siis lavalla laulamassa tietenkin! ;)
- brunetti28
odotan.. kirjoitti:
Minä puolestaan odotan milloin saan nähdä Jarin pitämässä innokkaana huuliensa edessä sitä paksupäistä patukkaa. Siis lavalla laulamassa tietenkin! ;)
odotan innokkasti että pääsen jaria katsomaan 28.10
- jari ihanaa
brunetti28 kirjoitti:
keppi heiluu sexysti talissa ja varsinkin takaaapäin ja ihka kotosalla!
- oon vaan se heppu
jari ihanaa kirjoitti:
keppi heiluu sexysti talissa ja varsinkin takaaapäin ja ihka kotosalla!
sieltä SKANSENILTA, tuskinpa itse Jarikaan enää muistaa... ihquu koko hela paketten!
- tää blondi
brunetti28 kirjoitti:
ja välillä brune tai tulossa ollaan ja joka keikan meinaan käydä marraskuuhun asti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225514- 324830
- 282761
- 342354
- 372058
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121601
- 231482
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons261456