caliberiin tehoja

eese

Onkohan caliberiin saatavana jotain valmiita turbopaketteja tai vastaavia, kun on vähä laiska toi 1,8

5

1048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pois.

Osta tilalle SRT-4. Paljon fiksumpaa kuin viritellä jotain 1.8 moottoria.

• eese

joo jos vaa ois 15000 lisää rahaa...

• tuohon:

Itsellä 1,8 Caliiperi ja aloin tekemään näin: vaihdoin radiokanavaa! Aiemmin kuuntelin NRJ:tä ja muuta jumputuskanavaa, ja musa aikaansai levottomuuden ja kiireisen fiiliksen auton ajossa. Nyt kuuntelen klassista musiikkia ja kas, kiire poistui, hermot lepää ja 1,8 kone tuntuu aivan mukavalta. Kokeile!

• IHANK

SAMAA MIELTÄ.SAMALLA KONEELLA ON MINULLAKIN JA IHAN MUKAVASTI ON TOIMINUT.VAUNUA VEDIN MYÖS KESÄLOMAN AJAN,EIKÄ MITÄÄN PROPLEEMIA,IHAN HYVIN VAUNU TULI PERÄSSÄ,KIIRETTÄ EI OLLUT.

• mekaaninen ahdin

on olemassa ainakin yleissarjoja mekaanisen ahtimen asentamiseksi ja kotimaiset turbopajat voivat auttaa pakokaasuahtimien kanssa.
      Jos löytyy rahaa ja osaamista, voit itse ahtaa. Jos löytyy helvetin paljon rahaa ja omaa osaamista jonkun verran niin voit viedä pajalle.

Jokatapauksessa kalliiksi tulee, varsinkin jos meinaat saada sen luvalliseksi. Luvalliseksi saattaamiseksi joudut käyttämään päästötestit ym. joka ei ole tavan pakokaasujenmittaustesti vaan vähän erilainen. Testi maksaa sen ~2000€.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5770
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5263
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2984
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2434
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2068
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      36
      1922
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1681
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1624
    Aihe