Menetin tänään monivuotisen ystäväni, Cockerspanielin, Nuuskun. Oli paras ystäväni lähes 13v. "Vanhalle pojalle" koira saattaa olla paras ystävä, toki myös muillekin... minulle Nuusku oli parasta, mitä minulle on tapahtunut elämäni aikana.
Kuulostaa varmaan tyhmältä, mutta joillekin se koira on läheisempi kuin pettävä ihminen.
Kiitos Nuusku 13 vuodesta, nuku hyvin...........
t. Samppa
Menetin rakkaan
13
1462
Vastaukset
- hoitaa
piskin sinne piskien taivaaseen. t. Ekalla osuen:)
- kaipaa
jotain rakkia? Miksi kaipaat paskahäntää, ihmettelen!
- Blaaah.
Niin rajoittunutta.
- ...
Koira voi helpostikkin olla parempi ystävä kuin ihminen.Läheisen menettäminen sattuu oli se sitten ihminen tai eläin ja sitä menetystä pitäisi aina kunnioittaa.
- saa rahalla
ja munalla ihmisiä. Koira ravun pyydyksenä parhaimmillaan.
- kyytiä...
http://www.remington.com/products/firearms/custom_shop/
ja ei kun ostoksille:)- Blaah.
Ei lapsille aseita myydä.
- älykästa
tässäkin kirjoitti:
eläinkuumeeseen: http://www.winchesterguns.com/
Lähtee tälläkinD)))))))tuollaisia mennä linkittämään. Itsekin rakkaan lemmikin menettäneenä tiedän, miltä aloittajasta tuntuu.
Toivottavasti osaat hävetä, jos et niin toivon sinulle jotain samankaltaista menetystä!
- dothefake
kyllä kyrsii.
Otan osaa. Tiedän miltä sinusta tuntuu, on omaa kokemusta. Itselläni on kolme koiraa (yksi seropi ja kaksi lapinkoiraa). Minulle ne ovat kuin omia lapsia, kun muita lapsia ei ole siunaantunut.
Äläkä välitä noista sairaista kommenteista, lääkkeet pääsee monta kertaa vahingossa loppumaan keneltä vaan!- hanneliie
lemmikit lähtee...
Otan osaa menetykseesi...
Meilläkin oli koira Englannin spingerspanieli.
Otettiin se pentuna ja oli meillä 11v kunnes sai kohtutulehduksen ja siihen menehtyi vuonna 1986.
Kyllä käydään edelleen haudalle ( pieneläinhautausmaalla) laittamassa keväällä kukat.
Ei se oma lemmikki niin helposti unohdu. - --------
Tiedän tunteen, oma rakas kääpiösnautseri jouduttiin päästämään koirien taivaaseen vuosi sitten. Nyt kun vuosi on mennyt, alkaa olla helpompaa, vaikka joka päivä se on mielessä.
Meilläkin koira oli perheenjäsen ja todella rakas ja tärkeä. Yli 14 vuotta kuului tähän perheeseen ja meidän arkeen tosi tiiviisti. Aina mukana joka asiassa ja paikassa. Jätti tosi suuren aukon elämään. En voi käsittää ihmsiä, jotka noin epäkunnioittavasti aina suhtautuu kaikkeen, mutta annettakoon se heille anteeksi. Se on heidän murheensa, uskon nimittäin, että ei tuo heidänkään elämänsä kovin kaksista noilla elämän arvoilla ole. Jaksamista sinne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778