Kellään tietoa, kuinka paljon Stockmanninn aloittelelevat myyjät saavat palkkaa =)? Ja paljonko iltalisä on? Kiitos etukäteen.
Stockmann myyjän palkka?
3
8302
Vastaukset
- niinpä niin
Olen stockalla toimihenkilönä, joten en suoraan pysty myyjien palkoista kertomaan osastoilla, mutta tässä kuitenkin suuntaa antavat tiedot:
Palkkaan lasketaan peruspalkka kielilisät pesulisä ilta/la/su lisät.
Peruspalkka (tasosta ja tehtävästä riippuen): 8-10€/h
Kielilisät: ruotsi: 5/7% (7% äidinkieli)
Muut*: 2,5/5% (5% äidinkieli)
*Muihin kieliin joista maksetaan lisiä kuuluvat: englanti, saksa, ranska, venäjä ja viittomakieli.
Kielitaso testataan ulkopuolisella kielitoimistolla kielikokeessa.
Pesulisä: olematon senttimäärä/tunti
iltalisä (klo.19 jälkeen): 15%
la: 25%
su: 100%
Että näin.. Työajat ovat kylläkin niin huonosti laadittuja, että harkitsen tästä 2-vuorotyöstä siirtymistä toisiin tehtäviin.
Kauhuesimerkkinä voin kertoa työvuorosta joka illalla päättyy 22-aikoihin ja seuraavana aamuna pitäisi paikalla olla taas 07.00. Lisäksi 9,5h/päivät eivät ole mitään epätavallista. Nyt ensi viikollakin tällaisia vuoroja minulle mahtuu 3 kappaletta. Silti virallisesti olen stockalla 30h/viikko sopparilla... mutta enpä tässä vuoden aikana ole yhtäkään lähelle 30h/viikkoa tehnyt. Useasti viikot venyvät niin, että teen lähes 40h/viikko.
Kyselisin muilta stockalaisilta: onko tämä vain käytäntönä hesan stockalla?- Nikki>>
kiva kuulla, että tunteja tulee käytännössä enemmän kuin tuo sovittu 30. Aloitan työt Stokkalla piakkoin ja kerroin heti tekeväni mielelläni enemmänkin tunteja. Olen yksin asustava ihminen ja osa-aika tuloilla ei laskuja makseta. Minä meen tekemään perus myyntityötä.
- Anonyymi
On normi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236