saako tän videon millään kopsattua koneelle ja siitä sitten nokian kännykkään mp4 mpeg4 muotoon ???
http://www.hersenscheet.com/loi/hentai.swf
Oon yrittäny ja saanukin sen koneelle ja pystyn toistamaan sen media player classicilla.Ei muilla.
Mut esim flv player ei toista.
sain sen myös kännykkään(nokian n95) sekä toistumaan puhelimen flash playerillä mut se liikkuu vaan ihan hitaasti.
Olis kiva videosoittoääni tai katella muutenkin kun liikuis kännykässä samoin kuin tossa alkuperäsessä.
KIITOS SUURI jos joku tietää ratkaisun
asiantuntijoille
4
544
Vastaukset
- aloittaja
joku salaus ettei saa kopsattua kaikkea mitä nuo soitto playerit vaatii ?
Saako mitenkään esim. lisättyä jonkun filen jälkeenpäin et sais vauhtia kännyyn lisää ? - paPid
ja muokkaa itsellesi sopivaksi
http://rapidshare.com/files/140853636/video.mpg.html
kokoa on about 40 megaa- neuvosta
sehän pakkaantu puoleen ja jopa 10:teen osaan , riippuen muodosta.
Ja sain toimii puhelimessa hyvin.
Löysin tuosta muuten ihan topples versionkin mut sama vika.. ei saa tuota flashia muunnettua kunnolla
toimivaksi puhelimeen, ainakaan minun tietämilläni ILMAISohjelmilla.
Mulle ei vaan vielä valjennut miten tuolta rapidsharesta etsitään jotain? vai onko se tiedostonjako-ohjelma siten että jonkun täytyy se tiedosto johonkin lähettää kuten esim. sinä teit.? - paPid
neuvosta kirjoitti:
sehän pakkaantu puoleen ja jopa 10:teen osaan , riippuen muodosta.
Ja sain toimii puhelimessa hyvin.
Löysin tuosta muuten ihan topples versionkin mut sama vika.. ei saa tuota flashia muunnettua kunnolla
toimivaksi puhelimeen, ainakaan minun tietämilläni ILMAISohjelmilla.
Mulle ei vaan vielä valjennut miten tuolta rapidsharesta etsitään jotain? vai onko se tiedostonjako-ohjelma siten että jonkun täytyy se tiedosto johonkin lähettää kuten esim. sinä teit.?sellainen se on, eli pitää tietää linkki että pääsee imuroimaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174