Mites on toimineet nämä uutuudet oregon ja colorado.
Itsellä on tuo 60c ja ajatus olisi päivittää se tuohon kosketusnäytölliseen oregoniin.Tuleehan ainakin parempi yhteys sateliitteihin.
Mitenkä nuo uudet pro kartat onko laatu niin hyvä että,niihin kanattaa siirtyä hintahan on kova verattuna esim.topo
Garminin uudet gepsit
2
936
Vastaukset
- Kätköilijä
Uusista Pro kartoista minulla ei vielä ole kokemusta mutta kesän ajan olen kätköillyt coloradon kanssa. Ja olen ollut tyytyväinen. Mukavinta siinä on kuitenkin se, ettei kätkökuvauksia enää tarvitse kantaa mukana paperina vaan ne kuten vihjeet ja viimeisimmät logit pystyy lukemaan koneesta.
Itse kun kätköilen yleensä ex tempore niin oikeat kuvaukset eivät olisi koskaan muuten mukana.
Karttoina minulla on siinä vanhat vapaa-ajan kartat ja toistaiseksi ne ovat minulle riittäneet.- lullistutti
oregon tilattu,mitenkähän tuo kosketusnäyttö on herkkä naarmuille,on kai laitettava joku suojakalvo.
Tulin myös siihen tulokseen,että ensin mennään topo plusilla ja myöhemmin noita pro karttoja.
Onkohan näistä malleista testejä missään esim.retki tai erä tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467645
- 334223
- 573715
- 503200
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652581- 562427
- 512388
- 402339
- 162286