etsitään uutta rumpalia ja toista kitaristia !
Vaatimukset:
- Sulla on hyvä rytmin taju
- Hallitset Nuotiston lukua tai hyvän sävelkorvan
- Olet aktiivisesti mukana bändin elämässä
- Haluat tuoda maailmalle uutta tyylliä
- Olet musikaallisesti lahjakas
Bändi vaihtoi nimeä vuonna 2007 kokoonpanoa vaihtaessa, entinen nimi oli "JaneSmail"
Bändi on keikkailut mm. Lontoossa,Pietarissa,Moskovassa,Helsingissä ja jyväskylässä
Tavoitteemme on tämän ajan aikana kevään menneessä on järjestää bändikuvaukset, tehdä uudet
nettisivut, tehdä musiikkivideota sekä aloitetaan kirjoittelemaan uutta englanninkielistä albumia
tietysti keikat kuullu koko pakettiin
Bändin jäsenet ovat 17,18 ja 23 vuotta vanhat herrasmiehet, tyyllimme perustuu Screamon ja DeathCoren sekoitukseen
lisäksi yritämme tehdä välillä rock tyyllisiä biisejä sekä Akustisia biisejä.
Meillä on käytössä 2 treennikämppää Korsoon Juna-aseman vieressä
mistä löytyy mm:
- Rummut
- PA studiolaitteesto
- Mikserit
- Kitarat
- Bassot
- Kondernsaattori mikrofonit
ja tietysti kaikki muut vaativat olosuhteet
Ota yhteyttä mieluiten puhelimitse num. 0405008027 tai sähköpostilla rammstein1991@hotmail.com sama osoite toimii mesessä
ps. mielummin ei textareita. soita ma-pe klo 16-23 ajalla, ja la-asun 10-23 ajalla.
www.mikseri.net/markelov
Haetaan Kitaristi ja Rumpali menestyvään nändiin
ScreamoBand
2
606
Vastaukset
- extremeteme
mää oon kyl rumpali mut vast 12v niin ei varmaan pääsis bändiin ja asun niin kaUKANA NIISTÄ REENIKÄMPISTÄ... mää ja mun kaverit perustettas bändi meiltä puuttuu vaan basisti ja laulaja. eikä me keksitä nimee HEVI bändille
ehdotuksia? mä (17v) etin kitaristin paikkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264330- 2563724
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282114Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701736Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161502Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81439Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4101347Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4111187Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070