Hei!
Sain perinnöksi Riihimäen lasi oy:n Nanny Stillin lilan koristepullon, malli 3. Pullo on kuulema arvokas, jossain antiikin myynti-sivulla hinnaksi oli arvioitu 360-420e. Pitääkö paikkansa? Pullo on hyvässä kunnossa ja haluaisin myydä sen koska itsellä ei ole sille käyttöä. Kukahan ostaisi? Olen laittanut mailia eri antiikkiliikkeisiin, vielä ei ole tullut vastauksia(vasta tänään laitoin). Onko kellään tietoa ko. koristepullosta? Haluaisin saada siitä mahdollisimman hyvän hinnan.
Kiitos vastauksista!
Nanny Still Design
2
1082
Vastaukset
- caipi-rosca
Moikka!
http://www.laatutavara.com/
Itse haen usein täältä sivulta tietoja. Voi hyvinkin olla tuo sinun koristepullosi monen sadan arvoinen. - Nimetön
Hei
Olen myynyt antiikkiliikkeisiin designlasia. Liikkeet kuitenkin tarvitsevat voiton ostamalleen tuotteelleen, joten he maksavat noin 50% tuotteen arvosta(oma kokemukseni). Huuto net on sellainen paikka johon voit laittaa tuotteesi myyntiin. Voit laittaa sille aloitushinnan sekä hintavarauksen, jonka alle et myy. Tällöin sinun ei ole pakko tuotetta myydä eniten tarjoavalle, mikäli se ei ylitä määräämääsi hintavarausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225384- 264627
- 282651
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211347- 151276