Nanny Still Design

lasitaide

Hei!
Sain perinnöksi Riihimäen lasi oy:n Nanny Stillin lilan koristepullon, malli 3. Pullo on kuulema arvokas, jossain antiikin myynti-sivulla hinnaksi oli arvioitu 360-420e. Pitääkö paikkansa? Pullo on hyvässä kunnossa ja haluaisin myydä sen koska itsellä ei ole sille käyttöä. Kukahan ostaisi? Olen laittanut mailia eri antiikkiliikkeisiin, vielä ei ole tullut vastauksia(vasta tänään laitoin). Onko kellään tietoa ko. koristepullosta? Haluaisin saada siitä mahdollisimman hyvän hinnan.
Kiitos vastauksista!

2

1082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • caipi-rosca

Moikka!
      http://www.laatutavara.com/
      Itse haen usein täältä sivulta tietoja. Voi hyvinkin olla tuo sinun koristepullosi monen sadan arvoinen.

• Nimetön

Hei
      Olen myynyt antiikkiliikkeisiin designlasia. Liikkeet kuitenkin tarvitsevat voiton ostamalleen tuotteelleen, joten he maksavat noin 50% tuotteen arvosta(oma kokemukseni). Huuto net on sellainen paikka johon voit laittaa tuotteesi myyntiin. Voit laittaa sille aloitushinnan sekä hintavarauksen, jonka alle et myy. Tällöin sinun ei ole pakko tuotetta myydä eniten tarjoavalle, mikäli se ei ylitä määräämääsi hintavarausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5384
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4627
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2651
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2314
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1571
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1347
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      15
      1276
    Aihe