Morjens, ajattelin tässä vain tulla kysymään että onko minulla jouskarinaisena (26.11) mitään mahkuja skorpparimiehen (25.10) kanssa? Ainakin tähän asti on toiminut.
Jouskarinainen ja skorpparimies
atsiuh
3
932
Vastaukset
- ieramari
Hei
Minulla on ollut hyviä juttuja skorppareitten kanssa ja vieläkin juttu luistaa skorppariurosten kanssa. En pitäisi mahdottomana, riippuu paljon nousevasta merkistä (itselläni se on skorpioni).
Paljon hyviä tyyppejä, naisten miehiä vähän, mutta ei niin mustasukkaisia kuin väitetään.
Antaa palaa! - ei pakosti
ei itellä ainakaan loppupeleissä toiminu.
aika lähellä teillä nuo päivätki.. 9kk oli kyll
onnellista aikaa, sit lähti alamäki.
toisilla toimii toisilla ei.- soullesme
se riippuu osaltaan itsestään mutta itse koin skorpparimiehen liian omivaksi tai tunteikkaaksi.. en osaa sanoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351