saahan aikuinenkin joskus

olla leikkimielinen?

Eikös ole rikkautta vakavuuden lisäksi laskea välillä leikkiäkin?
Vihjailevaan tyyliin kerrotut asiat ovat hauskimpia ainakin minulle, ei liian ronskeja!
Leikkimieltä kaivataan ainakin sen perusteella että niihin osallistutaan aika innokkaasti jos osallistutaan joskus vakavampiinkin asioihin ja pohditaan niitä oikein kunnolla.
Ja oikeastaan, keneltä pitäisi lupa kysyä leikinlaskuun tai vakaviin asioihin, sellaisiin jotka ovat pelkkää ilottelua vailla ivanhäivää jotakin kohtaan?

5

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoittaa

siis ilottelua hauskuuteen ja vakavuutta asioille

• kirjoitukset

vetävät yleensä eniten lukijoita. Esimerkkinä yxitypyn ja HTZA kirjoitukset.

• HTZA

uppoa kaaliin?
        Minä olen KOVIS! Teroitan näppäimistönkin heti kun pääsen kotiin..!
        Minä..muka joku lässyttäjä..
        Hmphh..
        Raaka-Rolle minä olen, roisi...

• Heikunkeikku

...olla leikkimielinen.
      Kyllä se elämä olis tylsää, jos täällä hampaat irveessä vaan tallusteltaisiin.

Mihin se ihmisen leikkimielisyys, huumorintaju, hassuttelu ja muut hupaisat jutut häviäis, jos on syntynyt sen luonteiseksi ihmiseksi.

Meillä kotona, kun olin lapsi, laskettiin usein leikkiä ja hassuteltiin.

Omien lasten kanssa samoin. Tuntuisi hassulta, jos sanoisin yhtäkkiä lapsilleni, että "Nyt loppui meikäläisen leikinlaskus, oonhan jo 52v."

Positiivisella leikinlaskulla, hassuttelulla opetan oppilaitanikin. Menee huomattavasti paremmin se "tylsä" teoriakin pikku päähän, kuin jos selittäisi vakavan asiallisesti.

Tilannehuumori, sanoilla leikkiminen on mun mielestä sitä parasta viihdykettä.

Ai niin, HYVÄÄ huomenta sinulle ja kaikille muille. Kohta lähden kaupungille hakemaan sulkapalloja ja klo 12 on pelikenttä varattu :)
      TOSI ihana mennä poukkoilemaan kentälle.
      Pitäisi sitten vielä ehtiä keräämään karviaisia.
      Ja illalla menen katsomaan elokuvateatteriin MYRSKY-elokuvaa.

Huomenna sitten alkaa työt :)))

• leikkimieltä unohtaa. Ei missään iässä eikä minkään vuoksi. Kunnon nauru vähintään kerran päivässä, niin pysytään pirteinä. Ja mikäs sen mukavampaa kuin tilannekomiikka. Katso ympärillesi ja näet vaikka mitä hauskaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      318
      11810
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      415
      3328
    3. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      95
      1848
    4. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      89
      1636
    5. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1623
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      92
      1111
    7. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      41
      1081
    8. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      937
    9. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      923
    10. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      253
      887
    Aihe