Millaista on osteoporoosin aiheuttama kipu/särky? Minulla nyt vain lonkkia, varsinkin toista särkee ja tietyt asennos ja asennonvaihdot aiheuttavat pistoa kuin tikarilla.
Onko joku kokenut osteoporoosin aiheuttamaa särkyä niin, että tietää sen tulevan tästä luuntiheyden heikkenemisestä? Minkä luonteista särky on, voitko jotenkin kuvata sitä. Minua särkee tässä vain, vaikka olen kokeillut erilailla vaikuttavat kipulääkkeet, haudehoidot, kipuvoiteet, eikä se mene sillä tavalla. Tänään lähdin sitten ihan kävelemään, rauhallisesti tasaista asfalttia pistelin ja ehkä se kuitenkin oli kipua rauhoittavaa. Makaaminen ja istuminen ei nyt paranna tätä joitain päiviä sitten alkanutta tilaani ollenkaan. En oikein tiedä, mikä on vialla. Kiireisellä lääkärilläkin kävin joitain päiviä sitten ja hän totesi lonkkieni liikeratojen olevan kunnossa. Mua vaan särkee ikäänkuin lonkkaseutu se on. On kurjaa ja huolestuttaa tulevaisuus, vaikka keski-ikäisenä voi olettaa, että 'vanhuus ei tule yksin'....
MIKSI tämä Osteoporoosi-palsta on näin lyhyt, vähän on juttua täällä? Onko tämä uusi otsikko iso-otsikko Terveys alla? Vai miksi? Eikö ole osteoporoosipotilaita. Laitoin Suomie24:n hakuun sanan osteoporoosi ja löytyi paljon tekstejä, aiheesta on paljokin keskusteltu, mutta vielä en löytänyt kuvausta särystä. Tai, ehkä se voi olla tosi monenlaista.
Osteoporo-potilas etsii
tietoa, millaiista
1
1212
Vastaukset
- marjuusa
minulla on myös samat oireet.lonkka kipu ja rajoitetut liikkeet.ei istua voi kauan .kävely tasainen ihan ok.epåily ostejoporoosin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884