Niin eli miten voisi päästä näyttelijäksi elokuviin ja sarjoihin? Minne voi lähettää hakemuksia? Tiedän sen roolituspalvelun ainakin, joka voi auttaa asiaa, mutta mitä muita on? Haluisin todella paljon päästä jonnekkin sarjaan tai elokuvaan vaikka vain sivurooliin :)
Kiitos paljon kaikille vastanneille! :)
Miten päästä näyttelijäksi?
4
898
Vastaukset
- Allstar!
googlaa koe-esiintymiset tai jos haluat opiskella näyttelemistä ennen koe-esiintymistäsi kannattaa aloittaa teatteritunnit. Itse harrastan teatteria. Olen käynyt vasta pari kertaa mutta silti olen jo edistynyt aika paljon. Joten suosittelen näytelmäkursseja ym.! =)
- TMO_
lyhytelokuviatmo.nettisivu.org
NÄYTTELIJÄT HAKUSESSA !!!! - dancing queen
TEAKlle vaan sisään tai Tampereen yliopiston näyttelijänkoulutuslaitokselle. 95% suomalaisnäyttelijöistä on valmistunut näistä paikoista.
- Listoilla
Käy katsomassa ajoittain vaikkapa http://www.roolitus.fi sivulta työpaikkailmoituksia tai liity itse sinne listoille niin voit saada yhteydenottoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573765
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692646- 672532
- 582479
- 402349
- 162306