Myydään MY LITTLE PONYJA

WhizzeR

MY LITTLE PONY-MYYNTILISTA by SANNA WECKMAN

Heissan! Olen ex-keräilijä ja myyn osan kokoelmastani pois.
Olen kokenut postimyyjä ja ostaja (olen ennenkin myynnyt ponejani ja hyvin on mennyt), joten olen 101% luotettava.
Tyytyväisiä asiakkaat ovat olleet.Voit ottaa yhteyttä minuun sähköpostilla tai kännykällä. Yhteystiedot perässä.
Ostaja maksaa postikulut. Lähetän paketin vasta kun olen saanut rahat (poneista ja postikuluista) tilille.
Ponien kunnot ovat erikseen, voit kysyä niitä jos kiinnostaa. Samalla tulee ulkonäöstä tietoa, jos et sitä muuten tiedä.
Kysyä saa oikein mielellään.
e-mail: whizzer-87@jippii.fi
gsm: 044-3556770
Paljon on poneja mennyt myydyksi, niin pidä kiirettä!

Myytävät myllit =)

Earth Ponies: Bubbles
First Tooth Baby Ponies:
Baby North Star

Daddy Sweet Celebrations
Rainbow Curl Ponies: Ringlet
Rockin' Beat Ponies: Pretty Beat
Drink 'n Wet Baby Ponies: Baby Snookums
Accessories Ponies: Baby Sleepy Pie (BBE) ja ponypurse
Newborn Twins:
Sniffles
Snookums

Windy Wing ja SummerWing ponit Cool Breeze Starry Wings.
Isoveliponit WigWam, Salty
On myös Tropical Pony:Sea Breeze,
Princess Sparkle (hiukan normaalia isompi prinsessa poni, päällystetty
glitterillä, satula jonka alla pattereille paikka, hiuspannassa viuhka,
joka vaihtaa väriä, toimii yhä pattereilla),
Jewellery Baby Ponies:Baby Ruby,
Flutter Ponies:Wind Drifter ja Beach Blossom ,
Baby Ponies: Baby Blossom, Baby Firefly , Baby Cottoncandy, Baby Surprise , Baby Glory .
Sekä varmaan muita. Pyydä vaikka Kaikki Ponit-listaa,
sieltä voit selata mitä minulla on, minkänäköisiä, kuntoisia ja hintaisia.

Noille Baby Poneille on niitä ruokalappuja, vai mitä ovatkaan essuja. Ja tuttipulloja.
Minulla on
myös pari vauvameriponia lauttoineen, en pysty muistamaan nimiä, pitää
ottaa nyt selvää niistä.

-Sanna Weckman

MY LITTLE PONIEN TIEDOT

--Baby Firefly
Vaaleanpunainen siivekäs beibiponi. Vaalean lilat silmät. Vaaleansin. tukka ja häntä. Kuviona sin glitterpäällysteinen salama.
Ihastuttavan erinomaiset kuviot. Kaikki muukin ponissa on täydellistä mielestäni, paitsi tukka,jota on leikattu n. 1-2 cm ainakin.
Lisäksi takaa yhtä punttia on pätkitty niin että pienet hiukset sojottavat. Muuten ihana pienokainen. hinta 3.50 euroa

-Baby Surprise
Ihana vitivalkoinen siivekäs.Vaalean lilat silmät. Neonkeltaiset jouhet. Kuvio ilmapallo, jonka pallo on lila glitterpäällysteinen ja naru vaal.pun. Tukkaa leikattu n. 1-2 cm. Oikean etukavion pohjassa pieni vaal.pun töhry. Muuten ihanassa kunnossa. 3.50 e

-Pretty Beat
Neonpinkki aikuinen poni (hieno asento), neonkeltaiset jouhet, joissa harjassa pinkki raita. Ponit silmät turkoosit ja luomiväri vaal.pun (luomiväri kuuluu tämän ponin ryhmään). Kuviona hännän tyvestä eteen pääviivan alle ulottuva "seko" kuvio, jonka väreinä on sinistä, keltaista. On ympyrää, pisaroita, neliöitä ja kolmioita. Tukka ja häntä vieläkin alkuperäisesti, krepattuna (siksakkihara)! Tukasta 2-3 punttia poissa takaa. Vasemmassa silmässä pieni kuluma. Otsassa ponin luomivärin värinen pieni ohut viiva. Poni on vähän likainen. Vasemman korvan takana pieni vaal.pun töhry.
Kaiken kaikkiaan poni on valloittavan räikeä. 7e

-Beach Blossom
Vaal.sin aikuinen keijuponi.Vaalsiniset jouhet. Vaal.lilat silmät. Kuviona 7 vaal.pun kukkasta,jossa punainen sisus. Samanlainen kukkanen otsassa. Tukka ja häntä karheita. Alkuperäisiä siipiä ei ole (ne jo vasta olisivatkin hurjan kalliit!), mutta olen tehnyt itse mielestäni aika hienot siivet läpinäkyvästä vahvasta muovista ja päällystänyt hopealla glitterillä. Saa kaupan päälle. Oikean kuvion luona muutama vähäinen pieni violetti viiva. Vasemman korvan sisällä pienoinen sin. piste. Vasemman poskipunan alla pikkuriikkinen piste musta. Vähän likaisuutta. 5e

-Starry Wings
Keltainen lapsi keijuponi. Jouhet pinkit. Vaal.pun silmät. Kuviona sininen puolikuu-ukko ja pari tähteä. Otsassa myös pari tähteä. Perhosensiivet (alkuperäiset ja ovat kiinni ponissa) ovat hiukan läpinäkyvää muovia, väreissä on vaal.punaista, keltaista ja vaalean violettia. Hännän ja tukan päät karheita hiukan. Silmän yläpuolella pienenpieni valkoinen piste. Korvan reunassa pikkiriikkinen musta piste. 17 e.

-Cool Breeze
Vaalean vihreä lapsikeijuponi. Limen väriset jouhet. Silmät pinkit. Kuviona palmu jonka juuressa ruohikkoa ja aurinko, väri vaal.sin. Sama palmu otsassa. Ponin tukka ja häntä aika sileät. Oikean korvan ja tukan välissä pari pientä punaista pistettä. Perhosen siivet (alkuperäiset, kiinni ponissa) ovat hiukan läpinäkyvää muovia, väreissä on vaal.keltaista, vaal.punaista ja vaal. sinistä. 25e.

-Baby Glory
Valkoinen beibiponi. Vaal.lilat jouhet. Kuviona violetti glitterpäällysteinen tähdenlento. Vaal.sin silmät.
Ihana lähestulkoon täydellinen suloisuus. Sarven päässä on miniriikkisen kellastumaa.
Tämä baby on muuten ihanan valkoinen ja kuviot ovat hienot.
Vasemmalla puolella kaulaviivan läheisyydessä muutama, 2-3 kpl pieniä vihertäviä tuhruja, en tiedä saako pois. Saman väristä vasem. poskessa
kolmena pienenä pisteenä,ei melkein huomaa. Oikean etukavion reunassa ihan pieni mustaharmaa piste. hinta 7 euroa
ja hintaan sisältyy se kaulalappu, kunhan otan selvää minkä värinen kuuluu Baby Glorylle.

-Confetti
Valkoinen "ujo"muotoinen poni. Jouhissa vaaleanoranssia, vaaleanpunaista, vaaleansinistä ja neonkeltaista.
Silmät vaaleanvioletit. Kuviona glittervärillistä jotain ihme puna-ja vihreä "strösseli" hässäkkää. Kunto: korvien päissä ehkä millin kellastumaa. Silmä-sierain "kulman" välissä pari 3-4 millin pituista ohutta raapaisua. Leuan alla pari mustekynätäplää, n. milli kertaa milli. 3.50e

-Daddy Sweet Celebrations
Vaaleansiniharmaa "isoveli" (engl. Big Brother Pony) poni (shirehepan karvaiset jalat). Jouhet vihreät. Silmät mintun väriset. Kuviona koko puolen pituisena kuusi mintun väristä pakettia, joissa pinkit nauhat. Pakettien ympärillä pinkkejä ja minttuja hileitä. Kunto: hienot pinkit poskipunat. Poni on oikeastaa erittäin hyväkuntoinen lukuunottamatta paria pientä mustaa pistettä (niinpä niin, mikä joka ponissa näyttää olevan vakiovarusteena..). Sileä harja ja häntä. 10e

-Wig Wam
Oranssi "isoveli" (engl. Big Brother Pony) poni (shirehepan karvaiset jalat). Jouhissa valkoista pääosin ja vaaleansinistä vähän. Silmät vaaleansin. Kuviona kaksi inkkarin telttaa tiipiitä ja kuu, pallo ja siksakkuvio. Teltta sininen ja kuu myös, toinen teltta punainen kuten myös pallo ja siksak. Teltoissa lisäksi oma pieni kuvionsa. Kunto: vasemmassa poskipunassa vähän kulumaa. Samoin silmämustassa vähäsen. Vasemman sieraimen yläreunassa vähän rispaantumaa. Häntä vähän karhea. Oikean takajalan takana sininen maalitöhry, samaa väriä kuin kuviossa eli varmasti tehtaasta peräisin. Vasemman jalan kavion päällä musta pieni raapaisukolo. Oikean jalan kavion päällä muutamia pikkumustia pisteitä. Poni on aika hyväkuntoinen oikeastaan. 5.50e

-Salty
Merenvihreä "isoveli" (engl. Big Brother Pony) poni (shirehepan karvaiset jalat). Vaaleanvioletit jouhet, jossa pinkki raita. Keltaiset silmät. Kuviona laiva, jossa vaaleanpunaista ja valkoista ja meri jossa valkoisia aaltoviivoja. Kunto: yksi puntti poissa ihan takaa. Kuvioissa vähän kulumaa. Sentti-puoltoista pitkä ohut raapaisu vasemman korvan ja tukan välissä. Korvien päissä vähän kellastumaa ja rispaantumaa. Vasemman silmäkulman sivulla pari n. puoli senttiä pitkä himmeän harmaa "jarrutusraita". Jotain keltaista väriä oikean puolen posken lähellä. Jouhet karheat. Plus muuta. 1.50e

-Sea Breeze
Neonoranssi siivekäs "tanssivan muotoinen" poni, jolla jouhissa väreinä valkoinen, neonkeltainen ja neonpunainen. Kuviona pari trooppista sinistä violetinraitaista kalaa, jotka päästävät kuplia, vieressä yksi aaltoviiva. Ponin silmät vaaleanpunaiset, yläluomessa vaaleanpunaista ja vaaleankeltaista, alarajaus vaaleankeltainen (tämäkin ikuinen silmämeikki kuuluu ponille). Kunto: oikean silmän ylärajaus hiukan kulunut reunasta. Häntä karhea. Aaika hyväkuntoinen kaikenkaikkiaan. 6.50e

-Bubbles
Keltainen istuva poni, jolla vaaleansiniset jouhet, siniset silmät (italiassa valmistetuille tavanomaista, kuten holtittomat maalaukset), pisamia ja kuviona metsänvihreitä ja sinisiä erikokoisia palloja yht. 9 kpl. Vasemman takakavion reunassa pieni mustaharmaa täplä. Vasemman korvanpäässä vähäsen rispaantumaa. Karhea häntä. Muuten poni on hyväkuntoinen italialaiseksi. 3.50e

-Princess Sparkle
Normaalia hiukan isompi, eteenpäin asteleva oikea ihana prinsessojen prinsessa poni! Tässäpä on kuvailemista ulkonäössä, on näyttävä niin.. Ponin väri himmeän vaaleanpunainen ja keho on päällystetty yltympäriinsä glitterillä. Tukka on vaaleanvioletti, jonka seassa kimallenauhoja. Ponilla on jopa ihan oikea otsatukka. Päässä on vaaleankeltainen muovinen kruunu, josta lähtee harja kuitulankoja ylöspäin. Silmät ovat vaaleanpuna-vaaleansiniset (jep, kaksiväriset) ja valkoisen pallon (mustan keskellä) tilalla on valkoinen tähti. Ponilla on pitkät maalatut ripset ja vaaleanviolettia luomiväriä. Selässä on pinkki muovinen kansi, jonka alla on tila parille patterille.... Kaulassa menee vaaleankeltainen nauha, oikealla puolella päätä on siitä rusetti. Kun laitat patterit paikalleen ja katsot (mene pimeään tilaan, siellä näet parhaiten) kruunun päällä olevia kuitulankoja ja väännät rusettia, kuitulankojen viuhka vaihtaa väriä. Wauu! Kunto: kavioiden reunoissa vähän likaa, joita ei ehkä kannata ruveta hinkkaamaan ellei halua glittereitä poies. 12e

-Sniffles ja Snookums (en muista kumpi on kumpi)
Kaksosvauvaponit (niitä vielä pienempiä ja söpömpiä kuin Baby-ponit)
Nämä heleän vaaleanpunaiset pikkuveitikat ovat yksisarvisia, silmät vaaleanvioletit. Ensimmäisellä (kutsutaan vaikka pinkiksi) on jouhet erittäin vaaleat vaaleanpunaiset ja kuviossa pinkki lapaspari narulla kiinni toisissaan.
Toisella (ja tämä olkoon lila) on vaaleanvioletti tukka ja vaaleanvioletti samanlainen lapaspari. Kunnot:
Pinkki: ihanan sileät jouhet.. Oikean puolen toisen lapasen reunassa violetti pikku täplä. Oikean etukavion reunalla pieni oranssi piste.
Lila: sarven ja korvien päissä ehkä vähän kellastumaa.
Vasemman takakavion reunassa vaal.sin piste. Sileät on harjat tälläkin pikkuisella.
Molemmilla punaposket. Valloittavia pikkuhurmureita. Myyn vain samaan kotiin!! Hyväkuntoisia, ihan liki täydellisyyttä. 9e

-Baby Blossom
Erittäin vaalea, vaaleanvioletinharmaa perusbaby. Valkoiset jouhet, violetit silmät, otsassa kolme pisamapistettä, kuviona kolme valkoista pelkistettyä kukkasta.
Kunto: oikeassa poskipunassa kulumatäplä. Korvienpäissä ehkä vähän kellastumaa. Ylähuulessa pikkupikku piste. Hyväkuntoinen. 5.50e (mukana voi ehkä olla alkuperäinen ruokalappu ja tuttipullo, jos löytyy, kaupanpäälle!)

-Baby Cottoncandy
Vaaleanpunainen perusbaby. Vaaleanpunaiset jouhet, vaaleanpunaiset silmät. Otsassa kolme pisamapistettä ja kuviona 9 kpl valkoisia pienehköjä möhkäleitä. Kunto: söpöt poskipunat. Voisinpa väittää tätä neitiä täydelliseksi, toivottavasti en ole väärässä. Mitään virheitä ei kuitenkaan näy. 8e (mukanan voi ehkä olla alkuperäinen ruokalappu ja tuttipullo, kaupanpäälle jos löytyy!)

-Baby Ruby
Vaaleanpunainen keho. Keltaiset silmät. Vahva pinkk tukka, jossa kultaisia hilejouhia. Kuviona jonkinlainen riipus, joka on keltainen ja keskellä on punainen timantti. Söpön muotoinen poni. Kunto: vasemmassa silmässä mustuaisessa aika monta kulumatäplää. Ehkä hiukan kellastumaa korvanpäissä. Kaulassa kulunut mustekynäpiste. Oikean etukavion reuna vähäsen rispaantumut. Hilejouhet ovat vähän kuluneita. Selässä häntätyven vieressä haalistunut mustekynäpiste. 2.50e

-Baby North Star
Vaaleanpunainen siivekäs ja ryhdikäsmuotoinen babyponi, jolla siniset silmät ja vaaleanvioletit jouhet. Suusta pilkistää valkoinen "rölli"hammas. Kuviona on violetti ilmansuuntaviiva, jonka molemmissa päissä on nuolet(ylös ja alas), ylhäällä on N ja alhaalla S. "Ännän" vieressä on sininen tähti. Kunto: hienot rusoposket. Yksi puntti takaa on jotenkin rispaantunut. Hampaan reunassa minisen kulumaa. 5e

-Baby Snookums
Vaaleanvioletinharmaa yksisarvinen "juo&pissaa"poni, jolla valkoiset jouhet ja mintut silmät. Kuviona keltainen syydvesti ja keltaiset kumpparit ja muutama sininen pisara. Tämä poni on siis sellainen , jolla menee suusta peppuun putki sisällä ja kun juotat sille jotain, se tulee heti samantien pepusta ulos...
Kunto: oikeassa poskipunassa kulumatäplä. Vasemmalla puolella kaulaviivaa pitkin hento vaalpun viiva. Jouhet karheita vähän. 1.50e

-Baby Sleepy Pie
Valkoinen "unisilmä"babyponi. Silmät ovat semmoiset sulkeutuvat ja avautuvat vaaleansiniset nukensilmät. Jouhet vaaleansiniset. Kuviona nukkuva vaal.pun nalle, jolla raidallinen yömyssy päässä. Ponilla on sinistä luomiväriä. Kunto: vasemman silmän luomiväri kulunut. Silmät ruostuneet vähän ruskehtaviksi. Korvien päissä kulumaa. Jouhet karheahkoja. Poni pony purse (tälle ponille kuuluva sänkylaukku) 5e

13

4464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pony

Itse olen ostanut kirpparilta n.2-3 euron luokkaan.

• WhizzeR

Kukapa ponikeräilijä ei olisi?
        Ehkä kannattaa vilkaista ebay.comin My Little Pony-myyntejä, huomaa kuinka kalliita poneja siellä on, TIETENKIN riippuen HARVINAISUUDESTA ja KUNNOSTA. Et vain tajua tätä keräilyhommaa näköjään. Olen myynyt iiiiiiison kasan "arvottomimpia" ponejani 1-3 euron hintaan, kaupaksi on mennyt ja tietenkin nämäkin menevät kuin kuumille kiville. Olen itsekin ostanut yli 10 euron poneja taannoin kun keräilin vielä. Että tälleen.

• pony
        WhizzeR kirjoitti:

Kukapa ponikeräilijä ei olisi?
        Ehkä kannattaa vilkaista ebay.comin My Little Pony-myyntejä, huomaa kuinka kalliita poneja siellä on, TIETENKIN riippuen HARVINAISUUDESTA ja KUNNOSTA. Et vain tajua tätä keräilyhommaa näköjään. Olen myynyt iiiiiiison kasan "arvottomimpia" ponejani 1-3 euron hintaan, kaupaksi on mennyt ja tietenkin nämäkin menevät kuin kuumille kiville. Olen itsekin ostanut yli 10 euron poneja taannoin kun keräilin vielä. Että tälleen.

En siis keräile, mutta lapselleni olen ostanut varmaan satoja poneja. Esim. mainitsemasi Princess Sparkle maksoi mulle kirpparilla vain 2 euroa ja on täydellisen kuntoinen.

• WhizzeR
        pony kirjoitti:

En siis keräile, mutta lapselleni olen ostanut varmaan satoja poneja. Esim. mainitsemasi Princess Sparkle maksoi mulle kirpparilla vain 2 euroa ja on täydellisen kuntoinen.

No joo, tuo on vähän eri juttu ostaa kirpparilta lapselleen. Mammat nyt ajattelee kaikessa säästämistä..

• WhizzeR

Lisäystä listaan:
      -Mommy Sweet Celebrations 1e
      -Baby Sweet Celebrations boy 1e
      -Baby Sweet Celebrations girl 2.50
      -Baby Splosh 1.50e
      -Baby Tic-Tac-Toe 1.50e

• äitikahdelle

Aika ilkeästi sanottu ponimyyjältä: Mammat nyt ajattelee kaikessa säästämistä. Jos myyt kallilla, täytyy sinun myös osata vastaanottaa palautetta. Ja mielummin minänkin ostan kirpparilta, sieltä saa sentään ystävällistä palvelua. Ja 10e likaisesta ponista on PALJON, oli sitten kuinka keräilijä tahnasa.

• --------------------
        äitikahdelle kirjoitti:

Aika ilkeästi sanottu ponimyyjältä: Mammat nyt ajattelee kaikessa säästämistä. Jos myyt kallilla, täytyy sinun myös osata vastaanottaa palautetta. Ja mielummin minänkin ostan kirpparilta, sieltä saa sentään ystävällistä palvelua. Ja 10e likaisesta ponista on PALJON, oli sitten kuinka keräilijä tahnasa.

Keräilijät yleensä kunnostavat poninsa (kovallakin työllä), joten ne ovat usein pois myytäessä ennemminkin priimakuntoisia kuin likaisia. Hännät ja harjat voidaan vaihtaa; silmien, poskipunien ja symbolien kulumiset saatetaan korjata; häntäruosteet poistaa; vartalot keittää; neonlaikut, tussit yms. poistaa eri keinoin auringolla haalistamisella tai erilaisin puhdistusainein jne. Olen minäkin jonkin halvan kirppariponin kunnostanut ja kyllä siihen meni aikaa ja vaivaa useita päiviä.

On siis hieman eri asia ostaa kulunut ja käytetyn näköinen leluponi kirpparilta lasten leikkeihin kuin ostaa uuden veroinen, ajalla ja vaivalla kunnostettu, poni keräilyvitriiniin. Jos näen kirpparilla priimakuntoisen ex-keräilijän ponin, niin maksan siitä vaikka 10 euroa.

Pysykööt muumimammat ja muut mammelot ihan rauhassa niissä 2 - 3 euron poneissa, jos leikkikaluja etsivät. Keräily on kuitenkin "hieman" eri juttu.

• tnde

mitä sulla on jäljellä? paljon maksaa kappale? olisi kiire, viikonpäästä kaverin synttärit.

• voi olla myöhästä

Ilmoitus on laadittu vuonna 2003...

• Moi!

Jos sulla on vielä nuo ponit niin voisin ostaa ainakin Saltyn ja Daddy Sweet celebrationsin.

Terv. Johanna

• Sofia1998

Moi myytkö yhtään meriponeja?

• frederw

Minulla on myynnissä meriponeja lauttoineen.

• conando

Vieläks joku myy? Mä voin ostaa kaikenlaiset ponit.

ponyM@luukku.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5410
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      235
      1592
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      321
      1145
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      313
      1108
    Aihe