Saattaa kuulostaa mielikuvitukselta

Nimetön.

Elikkä pienenä, oikeastaan nykyäänkin uskon kaikenmaailman paranormaaleihin juttuihin.

Niin elikkä pienenä meidän talomme lähettyvillä sijaitsevissa metsissä uskoin asustelevan pahan noidan, koska sellainen useampaan otteeseen minulle näyttäytyi. Sanoi olevansa jokin noita, joka tulee metsistä No ei useinkaan puhunut mitään , mutta jos puhui, ne olivat sellaista pahoihin tekoihin yllyttämistä ja uhkailuja. Myös kerran tapahtui juttu, jonka myös eräs kaverini huomasi.

Onko muilla ollut mitään vastaavaa, että pienenä olisi kokenut sellaista, joita yleensäottaen pidetään vain satujuttuina ?

5

965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täysin

vastaavanlaisia, mutta vasta aikuisiällä.

• aloittaja

olet kokenut vastaavanlaista, kuin minä. Oliko kokemuksissasi jokin vanhan naisen hahmo, joka välillä vain näyttäytyi, puhumatta mitään ?.

Joskus näin sen muiden ihmisten ollessa läsnä, mutta he eivät sitä nähneet, huomioineet. Aluksi luulin nähneeni vain näkyjä, kun äitini sellaista minulle oli selitellyt.

Yleensä olin yksin kun se näyttäytyi. Muistan kerran sen tulevan luokseni, erään mummon asunnolta päin, joten olen joskus miettinyt, että tekikö tuo mummo nuo jutut minulle. Pelasiko hän kenties spiritismiä, en tiedä, oli kuitenkin mukavan oloinen mummo.

• Jeesuksen kanssakin kommuni...

Ensinnäkin Näkki tms. Siis ojanpohjalla asui. En muista tarkkaan miltä näytti, mutta pelottava oli. Varmaan kyllä oli peloteltukin lapsena, että olisiko mielikuvat nousseet siitä. Lisäksi sen kanssa asui pienikokoinen ihminen, siis vähän kuin sellainen lilliputti, vanhempi nainen. Niiden kanssa puhuin.

Kodissa sen sijaan oli pikkuväkeä. Näin niitä sekä yöllä että päivällä. Jotain tontun tapaisia.

• ja vetehinen

Onneksi Näkkiin on läääkkeensä: Erään vuonna 1928 taltioidun suomalaisen uskomuksen mukaan näkin voi karkottaa rannasta heittämällä kiven veteen. Kivi nimittäin aiheuttaa veteen kurimuksen, jossa asuu lohikäärme, jota näkki pelkää.

• wängwäng

Tämä foorumi on täynnä skeptikkoja, haistattelijoita ja ylenkatsovia kristinusko fanaatikkoja. Moderointia ei ole lainkaan, viestit ei pysy kauaakaan ennenkuin ne poistetaan automaattisesti tai ne täyttyy. Muutenkin tämä yhteisö on kuin sekasikiö.__

Jos haluatte oikeaa keskustelua ja harjoituksia tälläisiin aiheisiin liittyen ilman hämääjiä ja häiriötekiöitä, liittykää tähän foorumiin.
      http://www.s8.createphpbb.com/mielenvoima/index.php

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      36
      4686
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      481
      1413
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      913
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      830
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      47
      736
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe