35 kokoisia korkokenkiä

Pikkujalkainen

Tuolla alempana kun on parissakin keskustelussa kyselty mistä löytyisi 35 kokoisia korkokenkiä, ja saman ongelman kanssa itsekin painiskelen, niin satuinpa huutonettiä selatessani löytämään kahdet.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=86112380 ja samalla myyjällä ovat ne toisetkin.
Harmi vaan kun ovat omaan makuun hieman liian matalia koroiltaan. Yli 10 sentin piikkikorkokenkiä koossa 35 ei tästä maasta taida löytyä mistään, ja tämmöiselle 160 senttiselle hukkapätkälle jokainen lisäsentti pituudessa tulisi todella tarpeeseen.
Onko ainoa vaihtoehto tässä koossa tosiaankin tilata siitä saksalaisesta nettikaupasta sadan euron kenkäpareja?

13

4611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sass

myy tosi kivoja kenkiä kokoa 35! Kannattaa käydä katsomassa Vagabondin liikkeessä.

• kenkiä

Kurkkaapa joyboots.fi

• oululainen

biancosta ainakin löytyy 35 kokoisia korkokenkiä :) sieltä itsekin ostan. kannattaa kysyä myyjältä jos hyllyssä ei näy

• kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Hesassa molemmat:

Fredrikinkadulla ( en muista kaupan nimeä) heti apteekin (Bulevardi) kulmalta Kamppiin päin noin 50 metriä = iso ja pienikemkäisten erikoisliike

Kluuvin kauppakeskuksessa Aleksanterinkadulla ( 2 kerros) TOP10 liike, myy pieniä vaatteita ja kenkiä ( juhlavia aika lailla ovat ja korkoja löytyy)

• pikkumira-

Olen tilannut Neosiriuksesta muutamat 35 kokoiset kengät ja saappaat. Siellä on kokoa 35, mutta loppuvat nopeasti kun niitä on aina vähemmän kuin isoja kokoja. Eivät maksa yli 100 euroa :)
      www.neosirius.com

• Mies kenkä 38

Miesten kengissä tilanne on ainakin se, että joitain malleja silloin tällöin tulee kotimaisilta valmistajilta tuossa koossa 38, jota ei siis oletuksena valmisteta. Itselläni vain on ongelmana E -levuinen jalka, jollin poikienkaan kengät eivät käy. Tässä siis yksi ehdotus: tyttöjen osasto. Itse olen kuitenkin joutunut muutaman vuoden etsinnän ja kymmenien valmistajille lähetettyjen säköpostien jälkeen tilaamaan USA:sta kenkäni. Nekin ovat noin jonkin verran isot, mutta erityisillä sivulle nousevilla pohjallisilla lähtee noin puoli numeroa(tosin myös leveydestä) ja sen jälkeen suutari saa niistä vielä noin puoli numeroa "häviämään". Tässä siis muutama ajatus:) PS. 160senttimetriähän on täydellinen pituus. Enhän minä muuten oli 160cm.

• korkkarifani

kivaa kuulla että on muitakin kellä on pieni jalka kuten ystävälläni vaikka kenkien löytyminen on hankalaa mutta se koko se koko siro kuin mikä!!!

• oonatukia

Mulla on itse tosi pieni jalka (34)ja olen jo kauan etsinyt korkokenkiä netistä ja kaupoista mutta en ole löytänyt, nyt löysin sivuston jossa on todella upeita korkokenkiä,kengät kuljetetaan Englannista nopeasti

http://www.pretty-small-shoes.com/acatalog/

ainut huono puoli näissä kengissä on että ne ovat melko kalliita :/

• Andyp

Katso www.andypola.fi siellä on pieniä naistenkenkiä koossa 32-35

• XS/XL

www.xlshoes24-7.fi hinnat hieman edullisempia!

• Pikkujalka

Zio Hesassa myy koossa 35 ja vaikka kuinka korkeita, myös postimyynnillä. Hinnat on kovia, mutta kengät hyviä

• Mies

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6842
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4321
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      46
      3556
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3442
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      183
      3350
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3349
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2869
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      64
      2461
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      42
      2404
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13